onsdag 12 juni 2013

Kollegor och GRIT gjorde min dag...

Idag kom ett härlig gäng från Söderhamn för att fixa speglarna i gymmet..Gurra,Tobbe, Elin och deras praktikant gjorde ett grymt jobb och det blev hur bra som helst...TACK bästa ni!



Elin skruvar på...



 Spegel även i stretchrummet...




Nu även spegel vid andra kryssdraget...



Spegel vid andra hantelstället...



Ny axelpress...



Spegel i spinnrummet...BÖR PUTSAS! ;)


Ikväll var det drag på sommarpasset som bestod av GRIT...Lurade med mig min sambo och hans polare och dom och resten av de tjugo som dök upp såg rätt slutkörda ut när passet var över efter 30 minuter...Carro ledde passet med hade Ville som "skuggade" henne där framme...Vilket drag och vilken energi!!! Man blir helt lyrisk under passet för tempot är högt och endorfinerna skjuter i höjden! Även fast det är jobbig så ler man passet igenom...Bra kört av instruktörerna, t.o.m så bra att min sambo kommer fortsätta  att haka på mig och Julia på onsdagarna...








Action!




Burpees!








Grymma instruktörer!



Nöjd mor och dotter!



Ikväll bytte jag ut godispåsen mot kvarg med färska bär...Lite snack med Elin idag och fröken Lundh tänkte till ;)






Blev även ikväll en prommis med en vän så nu är man så där härligt slut i kroppen och ser fram emot en natts sömn...

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar