måndag 3 juni 2013

Träningsrus...





Tränat tre dagar i rad och nu känner jag att musklerna ÄNTLIGEN börjar hitta tillbaka i överkroppen... Dock endast tränat korta pass med hyfsat tunga vikter...Mina ben och min rumpa fick sig en mjukstart igår och träningsvärken infann sig snabbt och faktisk så njuter jag av "smärtan"...Alltså jag körde djupa squats med kettlebell 4x15 och nu är jag näst intill rörelsehindrad i den nedre delen så snacka om otränad!!! Men ikväll fick jag nya releasen Bodypump 86 i min hand så nu börjar nötningen av den och på köpet kommer rumpa och lår få sitt....










Nästa gång ökar jag vikten på kulan men 10 kg räckte gott och väl efter en månads vila...




Lite rygg...



Hittade den här collaget på Gladiatorn Helene Ices Instagram...Fotot på Elin som jag tagit på Citygym...Här snackar vi brudar med MUSKLER!!!!






Lördagkvällen bjöd på ett besök på Stadt med min chef Niclas och hans fru Ann-Cathrine...Underbara människor på alla sätt och vis...TACK fina ni <3











Jag och Acke kunde inte låta bli ;)


Ikväll var det sista passet för terminen med Gymmix...Blev ett extra lång The best of Gymmix på 90 minuter...Jag agerade fotograf och körde på med övningar som jag behärskade mellan varven...Superkul var det hur som helst och jag kommer lägga upp bilder på Gymmix hemsida imorgon och även blogga här om passet men för stunden orkar jag inte ladda upp de hundra bilder som togs ;)



Ett smakprov på några av instruktörerna...


Drog sedan ner på gymmet för att köra lite frivändningar och sen en härlig prommis på sex kilometer med min vän Carro som hade massor att berätta efter en helg i Falun där hon sett tävling i Crossfit...



Börjar ana muskler men låååång väg kvar...


Godnatt!


<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar