lördag 25 april 2015

Veckan...Söndag-Fredag...

Vad ska jag skriva? Jo jag har fått extrajobb på simhallen och har hunnit avverkat två dagar där och allt är som vanligt och det gick fort att komma in i vanorna...Har nu TRE gym att träna på då jag i veckan löste kort på mitt gamla gym Pace för att en av mina vänner bestämt sig för att byta och jag vill fortsätta träna med henne och så har jag även ACTIC i Färila! Alltså det kallar jag trippel träningsglädje! Jag älskar gym och ju fler desto bättre för alla är olika och bra på sina sätt...Funderar på att börja på löparskola och även haka på lunchpassen på Pace och även uppe i Färila erbjuds en massa pass nu under sommaren där bla Maria Thor ska leda...Men tränar bäst gör jag nog ändå på City där jag har allt för min träning på ett ställe och trivs med att det är öppna ytor...Men får jag lite hantlar och stänger så kan jag egentligen träna precis vart som helst ;)




 På söndagar tillbringas alltid en liten stund i gymmet innan spinningen...





 Planerad styrka efter passet...




 Rygg/axlar fick jobba...









 Mountainclimbes...










 Mat från Kina efter passet...




 Måndag och rensa mossa mellan plattorna på gården...




 BÄSTA Sara kom och räddade mig med en Paleopaj <3









 Ryggpass...Här kan man tydlig se mitt operationsärr...Ca 8 cm i ryggslutet...




Syns att jag börjar närma mig 65 kilo!




8 övningar som ni kör 1 omgång Tabata på varje 8x20 sek med 10 sek vila mellan varje...



1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.









8.




Tisdag och morgonträning i solen...Mage!




 Drog ner på Pace och löste ett kort på tisdagen...




 Blev solstolen och en NOCCO för att ladda för ett pass i gymmet...




 Kitsune från Gladiatorerna var på Citygym och körde PTpass och tråkigt nog så var alla pass upptagna och jag hade gärna tagit en timme med henne...Men ett foto blev det!




Hoppade in och körde spinning åt Jennie på tisdagen...









 Onsdag och en cykeltur ner till Pace för ett morgonpass med Sara...




 Satte ihop en WOD och körde den några varv...









 Sara kan hon...




 Tempo på den och det svider i magen och du kan även placera en hantel strax ovanför knäna för extra motstånd...Alltså nypa ihop den mellan benen...




Fin min på den ;)




Instruktör! Cirkelpass på Gärdåsen...




Grymt gäng matade ben!




 Testar ny smak!




Fredag och kvällsjobb på simhallen...



Ida har jag jobbat sen kl 13.00 och kom hem till grillat vid 21.00 och gissa om att det smakade bra! Nu är det sängen för imorgon bitti väntas backintervaller med Lillan och ev två st till och jag gruvar mig redan...Sen bjuder lördagen på tjejkväll och middag på Condis i Järvsö...


Godnatt <3 <3 <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar