fredag 3 april 2015

Having a rough day? Place your hand over your heart. Feel that? That's called purpose. You're alive for a reason. Don't give up.

Den här veckan har varit fullspäckad och nu äntligen kan jag hämta andan och varva ner...En massa träning och två kvällar med Forever här hemma och jag har nu lagt min första order och det kändes skoj...Kommer att blogga mer om produkterna men inte ikväll ;) Men en sak är säker och det är att allt jag testat hittills har imponerat på mig och ni ska få veta allt jag sitter inne med;)



 Ett skönt ryggpass på gymmet...









 Tar det väldigt lugnt och hoppas snart kunna få köra på lite tyngre...




 Ett glas rött på onsdagskvällen för att fira min först order....




 Utelunch på torsdagen...Påskbuffé på Hembyggdsgården...














 Coop sålde utsökta jordgubbar...Tänk hur mycket Nutella som kommer gå åt ;)




 Lite vila innan gym och Bodypump...









 Pain is weakness leaving the body!














 Tomas fick en liten utmaning i plankan i form av Anna-Lena




 Och Carina lyckades igen med för varma brallor!




 Att komma hem till dukat bord kl 20.15 är underbart, han kan han <3



På tisdag drar vi till Spanien och min frisörska har dragit till fjällen! Alltså då får man agera själv med hemmablekning för att piffa till sig och det var precis vad Carina gjorde...Blev det bra? Nja...Håret sitter kvar men istället för slingor som det var tänkt så blev jag väldigt blond, VÄLDIGT BLOND! Men värre saker har jag varit med om men kan tala om att jag numera liknar en kyckling!





 Avfallspåse fick duga...




 Här det det ok ut...Filter i svart/vitt är ju toppen!




 Lite mindre filter... Hahaha!!!




 NOLL filter!




 HAN bjöd ut sin blondin på middag ikväll <3









Oxfilé



Nu dags för sängen för imorgon väntas bandyfinal på tv kl 08.00 och sedan väntar Sara och gymmet på mig...Ska köra en WOD som vi aldrig testat och ni ska veta att jag gruvar mig rejält då vi kommer hålla på i över 1 1/2 timme!!! Men har laddat med mat och jordgubbar med MASSOR av Nutella så JUST DO IT! 


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar