onsdag 1 april 2015

Test av Forevers program F.I.T. C9 är över...

Som ni redan vet så drog jag igång med en test av C9 i måndags och kan säga att den funkade även på mig trots att jag inte har så mycket att ta av på min kropp...Men nu vet jag hur den fungerar och på 6 dagar förlorade jag 3 kilo och på söndagen valde jag att bryta för jag ville inte tappa mer vikt...Hade lätt klarat det 3 sista dagarna men magrare ville jag inte bli då jag fram till idag kämpat upp vikten och föredrar att ha lite mer hull ;) Men ska lite kort dra hur dagarna sett ut...

Dag ett och två var rätt tuff då man inte åt mat utan drack Aloedryck, proteinshake, fiberdryck och tog vitamintabletter...Men man fick även äta från fria listan med frukt,bär och grönsaker så det blev en hel del apelsiner, hallon och kiwi som består av lågt GI...Vägning och mätning skulle även ske dag 1 för att sedan göra det igen dag 3/6/9 Ett häfte med ett lätt innehåll följde med i boxen där man kunde notera och hålla reda på allt och även 6 färdiga middagar som var lättlagade...

Dag två gick bättre och man började vänja sig vid det nya...De två första dygnen skulle man endast utföra 30 minuters lågintensiv träning och det blev FAIL på Carina som körde på som vanligt! Men samtidigt är jag van att träna mycket så det gick bra men inget jag föreslår då kroppen inte har så mycket energi...

Dag tre HALLELUJAH!!! Redan vid frukost fick man en proteinshake och 1,3 dl Aloedryck så redan där vart man mätt! Och sen vips så var det lunch och dax för ytterligare en shake! Sen MIDDAG! Alltså den känslan var enorm som ett lyckorus och maten smakade fantastiskt och jag tuggade länge och njöt och oj vad mätt man blev och energin kom tillbaka med stormsteg...Tränade dubbla pass och det gick hur bra som helst...Mätning och vägning var spännande ;)

Sen rullade dagarna på precis som dag 3 och visst kunde jag bli lite sugen på saker men samtidig skönt att man hade kontroll på sin aptit och man visste att man fick i sig fibrer, vitaminer, protein och 96% ren Aloe som är grymt bra för hela insidan av kroppen!


Tycker att C9 är en bra Detox/Kickstart för dom som vill komma igång och att man under dessa 9 dagar förbereder sig på en sundare livsstil och man väljer sedan om man vill gå in på nästa box, programmet F1, och fortsätter där i 30 dagar med lika upplägg men där får man även äta lunch och ett 30 dagars träningsprogram medföljer...Sedan kommer F2 på ytterligare 30 dagar och där får man byta ut lunchen mot frukost om man vill men annars i princip samma upplägg som F1 men mer fokus på att bygga upp och forma kroppen...

Men vill man så kör man 9 dagar och fortsätter sedan själv och jag rekommenderar naturligtvis att man fortsätter med Aloedrycken som är bra för hela kroppen och komplettera gärna med mer proteinpulver (gluten och laktosfritt soyaprotein) som är av bra kvalitet...9 dagar klarar vem som helst så tveka inte att prova och hör av er till mig om ni har frågor så berättar jag mer :) 070-297 52 58




                                       





Exempel på middag Kyckling med Råris och Sallad...Men mozarellan fick jag låta bli...




Råris till mig och vanligt ris till familjen...Men Råris är godare och matigare...








.
 Dag 1-2...









 3-9...









 Fria listan...




Exempel på lättlagade middagar...



Lördagmorgon kl 08.00 GYM!




TEAM C&L var på plats med mig och fick köra Barbara 5 varv...
























Lördagsflex on my guns ;)




Köpte nya sandaler inför resan till Spanien på Kardemumma <3




Lördag och iväg till Anna på lite mys då hon fyllt år...









Söndag och brunch...














<3 <3




Spinning <3




Måndagsshopping Kappahl 199:-









Lite soffmys innan demo av Forever...









Marlena från Norge visade produkterna...














Trött tjej hoppade gymmet och gick och lade sig...




Idag gick jag ALL IN på gymmet! Så underbart!



Nu i säng och imorgon är det dags för demo av Forever med Dennis och Marlena så är ni sugen på att frossa i alla produkter så tveka inte utan messa eller ringa mig!


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar