tisdag 7 april 2015

It will hurt.
It will take time.
It will require dedication.
It will require willpower.
You will need to make healthy decisions.
It requires sacrifice.
You will need to push your body to max.
There will be temptation.
But, i promise you, when you reach your goal, it's
WORTH IT!




Blickar tillbaka ett år...Det var då jag fick diagnosen diskbråck...Året har varit likt en bergochdalbana men har idag hoppat av den och planat ut...Kroppen fylls av smärta och jobbiga minnen bara av att se tillbaka på bilderna men är idag så tacksam att jag kan gå på mina ben och träna på den nivå jag klara av...Varje träningspass är en seger för mig och kommer kämpa för att ta mig tillbaka!





 Dagliga dosen som smörjer insidan...96% ren Aloe...



Jo vi bestämde oss för en saftig WOD på lördagen och jag kan säga att jag har en sjuk träningsvärk i bröstmusklerna och i benen! Fick ett mess av Sara efter spinningpasset i söndags som löd så här...Mina lår!!!!När vi stod och cyklade så brann det i låren och rumpan, inte stumma som i mjölksyra utan ren jävla svidande eld!!! Kunde min kropp byta ägare så skulle jag ligga ute på Blocket vid det här laget!!! Måtte vi bli starka efter all denna smärta!!!

Vi körde som sagt ihop så vi lade upp alla övningar med att köra 25 var i stöten och det funkade bra med redan vid Wallballs började man fundera på vad man gett sig in på! Men vi fixade det och kommer absolut köra den igen...









 1 timme och 35 minuter tog det...









 Söndagstur till Lill-Babs Café...
























 Söndag och sällskap på spinningen...




Sista passet på City på en vecka...



Nu om 3 timmar drar vi till vårt paradis i Spanien och där väntas regn, regn och regn men vi får mysa på ändå och åker nog tillbaka om några veckor och lapar sol...Tänkte avbeställa resan nu på morgonen men NEJ! Vi vill dit ändå :)


Ha en fin dag! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar