lördag 11 april 2015

Marbella...

Nu har vi varit här i fyra dagar och haft sol endast en dag! Fast vi njuter och gillar läget för vi vet att vi kan återvända när vi vill och som det känns just nu så kommer det bli rätt snart ;) Man lever som känslan av att vara hemma när man har sin egen lägenhet och nu när vi haft dåligt väder så har här pysslats och IKEA har fått sig något besök då det ligger rätt nära oss...Sen har vi ägnat liiiiite ;) tid i shoppingcentrens alla butiker och  även favoritaffären NIKE Store har synats in i minsta vrå så oss har det inte gått någon nöd på men jag LJUGER om jag säger att jag inte vill ha sol!!!



 Ett stopp i Gävle för fika på vägen ner till Arlanda...
























 Alltså denna butik på Arlanda!!! Allt luktar så sjuuukt GOTT!




 Ja som alltid ska Carina ha sitt mål på MAX innan avgång!



















 Ljusdalsbo i ryggstödet på planet! Vi (familjen) har också varit med på 5 sidor fast då i planen i Ryssland...










 Är det fult väder så shoppar man! Och det gjorde vi första dagen...









 MANGO...














 YATZY är vad som gäller på kvällarna...




 Började min torsdagsmorgon med ett glas  ARGI+ och laddade för gym...




 Så himla god och önskade Citygym tog hem den!
























 Fiberdryck från Forever direkt efter passet...









 Mot IKEA!









I Malaga 5 mil bort lös minsann solen men vi gick in på IKEA vi!




 Blev en stopp på La Canada på vägen hem och Lea fick en superfin jacka...




 Vi åt på mitt favoritställe M Wok där man får äta hur mycket man vill och börjar med att visa dessert såklart!





























 Home...















 Frukosten här smakar extra gott då man sovit ut innan den intas...














 Lea och Julias rum...




 Torsdag och ÄNTLIGEN sol! Klockan 12.00 sprack det upp!









 Misha fixade upp tavlan från IKEA...




 SOOOOOOOL!!!! Bikini ON!!!!




 Älskade lilla hjärta....




 Så graciös <3














 Blev ett snabbt pass axlar när Misha spelade tennis...




 Rödbrända på Hard Rock Café...









 Idag mös vi på innan en tur till Marbella...









REGN!!!



 Älskar mina nya chinos från HM...














 Misha och Lea på väg till Malaga för att se dom möta Atletico Madrid... 30 000 på läktarna och dom spelade oavgjort 2-2...




 Det sprack upp en aning mot eftermiddagen...




 Hemmaträning när familjen var borta...




 Hopp med benböj...















 Armhävningar...





 Benböj med motstånd...






















Två dagar kvar nu och hoppas vi får lite bättre väder så vi kan vara ute och njuta av vackra Marbella...Annars mår jag som fisken i vattnet och är kroniskt mätt och utvilad som få och vet ni vad!? Jag har fått ett extrajobb!!! Så 24/4 jobbar jag min första dag! Så skoj att få göra nått ist för att bara vara hemma om dagarna...Hade tur för det var en chansning när jag messade och jag fick genast ett ok så här har ni en lycklig tjej!


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar