lördag 18 april 2015

Hemma i vardagen igen...


Saknar Marbella redan och återvänder så snart jag kan...





 Söndagsfrukost i Marbella...




 Jag väntade länge på solen och vid 16 tiden kom den på söndagen...














 Kaffe på balkongen...




 Vi tog bilen ner till restaurangen Simbad vid havet och åt middag i solnedgången...














 Måndag morgon och vi fick första gången vakna till SOL!




 Tränade lite...














 Klockan 12.00 landade jag i solstolen och blev kvar till 16.00 och njöt varenda minut!
























 Sötis med solkräm på armen...









 Misha drog och lirade tennis...




 Jag njöt vidare på balkongen...









 Blev en sista middag på M Wok...
























 Packad väska...









 Någon vart lycklig då VS öppnat på Malaga flygplats...









 Arlanda...




 Hämtade ut leveransen från Foreverliving...









 Från solstolen i Spanien till solstolen på Aspgatan...





 ÄNTLIGEN! GYM!




 Blev ett pass med Julia och jag var där TRE timmar!




 Körde Mias cirkelträning på onsdagen...




 Team C&L kom och gav järnet!




 Torsdag Bodypummp!




 LYCKA! Första gången på nästan ett år som jag körde viktstången ovanför huvudet!!!




 Sen middag!




 En vän på lunch i fredags...


































 Kavajfredag...




 Kardemumma har fått in min FAVORIT i 100ml flaskor! Praktisk att ha i väskan då man kan spruta den precis överallt och man dofta så gott!!!










 Milo <3




 Tungt ryggpass i fredags med Julia på City...









 Lördag och någon övertalade mig till backintervaller 10.30




 LILLAN SÅKLART! Som timmen innan varit på gymmet och kört "Barbara" Själv sov jag då!




 10 intervaller blev det!









 Brunch!




 Lea överraskade mamman efter maten! <3




Soffläge hela dagen och hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar