söndag 1 mars 2015

"Why do you always show your body off?"
If you work your Ass off day and night, make sacrifices and suffer to be able to afford a Ferarri,Do you keep it in the garage all time?






Fast egentligen så visar jag den inte så ofta förutom då det är sommar och då springer vi alla runt i bikini så tights, sporttopp och skor är rätt påklätt i mina ögon...Kan bara säga att jag försöker vara nöjd med min kropp trots att den har sina brister i mina ögon och som jag sliter på vecka ut och vecka in på gymmet och på alla gruppass så är jag sjukt stolt att jag tagit mig en bra bit framåt...

Mina ben har börjat bli starkare och jag kan ana muskler där och från det benranglet jag var då jag vägde 54 kg så känns dom enorma i jämförelse men jag har en lång väg kvar och är nöjd med att köra enkla övningar men låga vikter...Min dröm är att kunna få smacka på en stång och mata benböj till benen viker sig ;) Kanske en mardröm för vissa men jag SAKNAR det sjukt mycket!

Vi har diskuterat dessa #hashtags som man fint trycker dit under sina bilder på Instagram...Ja jag tillhör en av dom flitiga! Hahaha!! Alltså vissa anser att man raggar likes men jag har mer i syfte att nå ut till likasinnade...För tänk så många nya "vänner" man funnit och som finns där och peppar och pushar en dag ut och dag in...Jag tycker det är helt fantastiskt! Sen är jag en social människa både i och utanför Instavärlden och för vissa kan det verka konstig att ha relationer till människor man inte ens känner men för mig är det helt normalt...Jag själv älskar att frossa i träningsbilder som inspirerar och motiverar mig till MAX! Och sen för att inte tala om all hjälp jag fått av människor som suttit i samma sits som mig (diskbråcksoperation) Jag har fått så mycket stöd och hjälp och utan dessa människor, dom som verkligen förstår, hade jag inte varit där jag är idag! TACK för att ni finns <3 Så här har ni tjejen som kommer köra på med ### fast kanske inte överdriva som min äldsta dotter säger ;) Pinsamma mamman lixom ;)

Annars har veckan dundrat på i hundra knyck! I tisdags blev jag uppringd från Järvsö skola och dom ville ha mig som vikarie i klass ett i Nybo och självklart helt överlycklig över att få jobba så tackade jag JA! Har varit hur skoj som helst och jag var där i tre dagar och hoppas dom behöver mig snart igen ;) Men kliva upp 05.30 är inget jag jublat över direkt...Men på något sätt har det fått mig att känna mig duktig och jag har även kommit i säng före klockan 00.00 Det ni!





 Så där överlycklig över att få jobba! PUSS världen lixom ;)




 Tisdagspass på gymmet...






Vardagsbild i svart/vitt 1/5 Inhopp på Spinningen i tisdags...




 Vardagsbild 2/5 Alltså kan ni fatta att frk Lundh var vaken 05.45! Jag fattade iaf inte...





 Alltså blev rädd för mig själv när jag såg min tagna selfie!




 Halvtimmen senare var hon vid liv och nästan sig själv igen...




 Pyssel...




 Pärlplattor på löpande band...




 Länge sedan man åt skolmat...









 Läsa läsa läsa...






 Körde hemåt strax efter 14 och på gott humör men väldigt trött...





 Laddade med Lax och Kräftor inför kvällens Cirkelträning...





 Härligt gäng med massor av energi och glädje!




 Vardagsbild 3/5 Mysigt att hinna med en stund tillsammans på morgonen, tillhör ju inte vanligheterna...




 Ny dag på Nybo skola...Pussel och uppdaterad om planeterna...




 Trött och lite sliten i knoppen så lyckades jag med en sväng i gymmet innan Bodypumpen...




 Jo koffein behövdes!




 Träna äta! Eftersom jag rasade i vikt när jag uteslöt pasta, potatis och ris så har jag infört några dagar med lite mera av det...




 Alltså är det inte kärlek så säg! Stekt potatis, korv och ägg!




 Vardagsbild 4/5 Mot Nybo sista dagen...









 Räkna...









 På fredagen låg jag och Julia och kollade på Let's Dance och hon utbrister direkt när hon ser Ingmar att han är lik någon och efter att hon googlat fram en bild så visade hon mig detta! Hahaha!!! Hon har ju rätt!




 Lördagsshopping! Headband från Team Sportia!




 Vändbara!





Hittade tights åt Lea där...





 Vardagsbild 5/5 fast det blev en helgbild...Träning är en stor del av mitt liv <3




 Skönt pump i armarna på lördagens pass...




 Middag...




 Ovanligt!




 Kontoret funkar bra som träningsrum Misha ;)




 Körde på med kettlebell...














 16.00 SPINNING! <3









 Idag fick dom även köra på med hantlar...




 NIKE AIR...




 Testade för första gången Blomkålsris...Helt ok!





 En god ryggbiff efter spinningen satt fint!




Tiden går fort och liten har blivit stor...Stoppa tiden vore något <3



Ny vecka och jag har några jobbansökningar som ska skickas in och sen är det bara att hålla tummarna för nu har jag fått mersmak och vill JOBBA! 


Kram på Er <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar