måndag 23 mars 2015

That Leg-day...






Ja tisdagen kommer gå till världshistorien när det gäller träningsvärk! Självklart hade jag räknat med den men inte så tuff och vet ni vad? Om 9 timmar står Sara och väntar på mig på gymmet för att åter igen köra passet! Men eftersom jag går in i en fas och testar något nytt imorgon så får jag inte lägga på lika mycket vikt som sist men känner jag mig själv så kommer jag nog göra det ändå ;) Ska försöka lägga band på mig själv...Måste tillägga att Sara haft lika grym värk i ben och rumpa som jag och kom upp och lånade min Foam roller för att lindra värken...Den hjälpte!




Tisdag och inga häftiga rörelser utan solstolen...



Lunch smakar gott ute...Bananpannkaka...




Bjöd snickarna på litet smakprov och fick tummen upp!




Alltså utan Heat Lotion hade det inte gått! Så skönt för ömma och stela muskler och dessutom älskar jag doften!



Redo för Bodypump!




Jag behöver inte ens nämna hur det kändes att köra benböj i 4-5 minuter! Fast dock helt utan vikter!




Onsdag och ett pass med Jesper i gymmet var inbokat...Laddade med dunderfrulle!





















Vi körde rygg och mitt första på evigheter!















Tack fina vän för ett grymt pass! Och tack för nya tips :)



Snart så är jag som Jeppe, eller inte då ;)




Ett hett bad med Aloe Heat Lotion i! Snacka om att man blev rörlig!




Onsdag och min vän Anna uppvaktades...Värmde upp med två tårtbitar och fikabröd precis innan cirkelpasset...Så typiskt mig det! Men snacka om att jag hade energi! Anna hade gjort tårtan själv och så sjukt goood!









Fel val av bralla!




Torsdag och total VILA! Rulla och rulla och stretcha var vad som gällde...








 Vicktoria Schönning är en händig tjej som syr upp saker och ting efter beställning så när hon lade ut ett tyg på ostkrokar så tänkte jag inom loppet av en bråkdels sekund KATHARINA CARLSEN! Kontakten var omedelbar och självklart fixade hon en mössa åt Fröken OLW!




 Vilken raring! Lyckan var total och gissar på att det idag är stora hål i den mössan nu när hon har ostkroksförbud i ett år eller hur det var... Och för att beställa mössor och andra fina saker så kolla in LEWINODESIGN på Instagram!




 Från 54kg till 62 kg och rumpan har börjat leta sig en aning uppåt och då helt utan vikter men har de två senaste veckorna börjat med tyngd i mina squats, utfall m.m




 Fredag och en liten Roadtrip...




Fick blommor av Eddes mamma och pappa och hur gulligt är inte det! Tack Susanne och Magnus <3<3






 Har ni en gång testat Forevers Aloe Lips så är ni fast! Läkande med Aloe och jojoba och det lenaste man kan ha på läpparna!





 Lördag och ÄNTLIGEN gym efter två träningsfria dagar...














 Söndag och grötfrulle...




 Ett snabbt gympass armar...





16.00 spinning...




 Men till slut kom han och trampade på!




 Lycklig tjej som alltid efter en sjukt härlig vecka fylld av sjukt härliga pass och laddar nu för en ny!




Mexicomacka till middag! Söndag är latdag och då slipper mamman stå vid spisen!



Imorgon och nio dagar framåt så kommer mitt liv förändras en aning och ni kommer märka det på ett eller annat sätt och redan imorgon bitti vid frukosttid ;) 


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar