fredag 13 mars 2015

Spanien...Vasalopp...Spinning...Kvinnodagen...
Gym...Träning...Vänner och Mr Grey...Det rullar på...


Veckan började med att min älskade sambo bokat resa till Spanien! Gissa om att vi längtar dit och efter påsken på lovet drar vi en vecka men många fler ska det bli :) Just nu har det varit kanonväder där och hoppas att det förblir så...Vi vill ha MASSOR med sol så regn och moln kan dra dit pepparn växer...

Har hunnit med en massa träning och även rivit av ett pass spinning på 4 timmar då vi spann under självaste Vasaloppet...Grymt kul och lite öm rumpa och sega/tunga ben blev resultatet och ser redan fram emot nästa års utmaning...

Kvinnodagen har gått av stapeln och det finns inte på världskartan att min sambo glömmer det så ett blombud kom på lördagen med en underbar bukett och choklad...TACK säger tjejtrion till pappan i Öst <3 Och nu räknar vi snart dagar på fingrarna och du ska veta att vi håller på att LÄNGTA ihjäl oss här hemma!




 Snart är vi där <3




 Lördag och laddade med bananpannkaka inför ett pass i gymmet...









 Redo för att ge allt och lite till...














 Tänk att den här fröken hinner både ta selfies och bygga muskler ;)









 <3









 Hanna och ett gäng inkl jag flyttade på lördagen alla cyklar ner till Kläppa...




 Sen laddade jag med en Carina Special från Salladsbaren...




 07.05 begav jag mig mot Kläppa på söndagsmorgonen...




 Pigga och alerta och tummen upp!





Blåbärssoppan satt fint...




Minuterna före start!




















Några från eliten deltog...




Det gick lite choklad och frukt...









Mathilda och Anna var glada...




Jesper i proffsig outfit...




Lite bulle hann slinka ner...









Och en kopp kaffe på cykeln funkade det med...














Rutten hade vi framför oss...




Yin hade bokat in sig på tre timmar och sa tack och hej med ett leende!







































Radio på plats...Micke Svärd i hög person...




We Did It!









Även jag fick Diplom!




 Blev soffläge hela dagen trots att solen gassade ute...Sopslut typ!




 1 kilo godis var jag värd ;)




 Måndag och strålande sol...









 Skönt pass på gymmet och givetvis en formbild i härligt flexljus ;)




 Fick ett sms av en vän och så här går det om man skickar ett recept till Carina! Det blev testa på direkten!




 Mugg Kaka! 1 1/2 min i micron!










 Blocket från IKEA med en söt berättelse...









 Mer pasta nu och det märks på kroppen....




 Lycklig tjej redo för Mr Grey...














 Min bästa vän Camilla var mitt sällskap <3




 Oj oj oj... den där Mr Grey!




 Tisdag och en skön PW med fin vän <3




 Rester från måndagen i stekande sol...









 Milo ville också smaka...Säg nått han inte vill smaka!




 Citygym blir bara bättre och bättre! Vattenmaskin och man kan välja bubblor och även smaksätta vattnet! ME LIKE!









 Kaffemaskin har även placerats inne i gymmet...




 Julia och jag rev av 5 varv Barbara...




 Den absolut godaste jag ätit! Finns hos Citygym...




 Alltså jag är besatt av dessa!




 Eat and Grow! ;)




 Julia fixade efterrätten...Bananpannkaka...




 Hoppade in som instruktör på Cirkelträningen igår och shit vilket gäng! Dom slet som djur och jag peppade och skrek och önskade jag fick vara med! Nästa onsdag är jag på plats och matar på!




 Idag invigdes mina nya läckra solbrillor från MQ...




 Favorit i repris...









Ikväll blev det ett snabbt pass i gymmet och sen vidare på Bodypump och jag är så jädrans lycklig att jag kan och har möjligheten att få träna! 



Annars en tung dag då vi var till kyrkan och tog farväl av Anna-Lena...Så många tankar och framförallt till hennes familj och nära och kära...Begravningen var väldig fin och avslutar med att säga Vila i frid Anna-Lena och sänder många styrkekramar till Micke, Engla och Billy <3 <3 <3



Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar