fredag 6 mars 2015

Before you judge those of us who are committed to the gym as self-centered or superficial
Realize that for many of us the gym is our escape, our sanity, and a place where we work not only on becoming strong physically but mentally as well.







Men nu har jag kört mitt första ryggpass och det funkade hur bra som helst. Lite domningar i foten men det är väl nått jag får leva med helt enkelt.









Eftersom det är sportlov så har jag tränat med Julia på dagtid den här veckan och känner att jag har mer energi än när jag gymmar på kvällarna...



















Måste upp mer i vikt så nu är pastan tillbaka...




Lea gjorde sin hemkunskapsläxa på självaste lovet och ingen blev gladare än jag...Morotskaka!!!




Hon fixade den helt själv <3 Och kan säga att den var slut dagen efter!




Biceps med nyinköpta handledsskydd så jag kan ta lite tyngre vikter...









Hoppade in och körde spinning för Jennie i tisdags...




Svettigt som alltid...




Träna äta!




Ina och Lea fixade onsdagsfikat...Kladdkaka med Nutella och jordgubbar...














Redo för cirkelträning...







Varje onsdag är jag som ett förväntansfullt barn på julafton...Maria hittar på så underbara övningar som tar på rätt ställe och träningsvärk levereras varje torsdag som ett brev på posten...Vi värmde upp på ett finurligt sätt... Ett A4 papper låg på mitten och vi stod i cirkel runt det och där var siffror uppskrivna från 0-9 och efter varje siffra fanns en övning tex 5 burpees, 10 armhävningar, 10 situps m.m Alla skulle då mata igenom sitt mobilnummer och varje siffra gav order om vad man skulle göra och redan där vart det puls...

Denna onsdag hade Maria satt ihop 8 stationer med olika övningar och på varje körde vi 90/60/30 sek med 15 sek vila mellan varje och jisus vad vi slet på och svetten rann...Det var Kettlebellsvingar, plankan, klättra upp i ribbstol och ner för en pushup, sneda utfallssteg med viktplatta, växelhopp, rulla på en matta och ett pushup och upp i ett hopp och ner och tillbaka, hopp över stepbräda med viktplatta och så körde vi även med medicinbollar...Sjukt rolig som alltid även fast det är jobbig och nästa onsdag får jag äran att leda passet då Maria är borta så kom och kör på!





Synkad trio!




Osynkad trio ;)














Alltid tummen upp!




Idag sken solen och jag njöt ute mot husväggen...









Dagens lättlagade middag...














Laddade i massor inför kvällens Bodypump...




Totalt slut i benen...





Det är precis det här jag menar...Att man finner likasinnade människor och vi finns där och peppar och stöttar varandra...Tack för dina ord <3



Nu är det fredag och jag ska se till att ta en vilodag från all träning för att samla krafter inför söndagens vasalopp då vi ska spinna i drygt 4 timmar och gissar på att jag kommer få svårt att sitta på måndagen och då är tanken att gå på bio för att spana in Mr Grey ;)


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar