måndag 7 juli 2014

Strandlivet är mer än underbart...Vi saknar något, vi saknar MILO...

Att jag Carina Lundh som vägrat hund i så många år nu sitter i Spanien och saknar Milo så det värker i hjärtat trodde jag aldrig skulle hända i mitt liv...Men vet att han har det bra i sommarstugan med min mamma och mina kusiner och kusinbarn...Längtar tills på söndag då vi får åka och hämta hem honom och då ska det gosas och busas i timmar, säger som Isabell brukar säga min PÄLSKLING!!!


















 Den tjejen är det fart på hela dagarna...















 Köpte en strandväska av försäljarna som knallade förbi...



















 Eftersom gymmet var stängt så blev det en PW...




 Lyckades fånga Julia på bild i farten...Svårt nu för tiden...




 Ikväll testade jag utfallssteg uppför garageinfarten...Gick bra men shit vad det kändes i benen då jag inte aktiverat dom riktigt sen i februari...













Grillning vart det ikväll...

































 Rundade av kvällen med Yatzy...Behöver jag säga vem som vann och slapp straffarmhävningar!!!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar