onsdag 9 juli 2014

ÄNTLIGEN gymtime...


Har det gott här och har nu fyra dagar kvar och tyvärr ser det ut som vi får komma hem till ett mindre varmt Sverige och regn på söndag! Igår vart det gym i två vändor och gissa om att jag mös! Solen orkade jag med i tre timmar men ska försöka hålla mig ut och njuta av solen idag...Tror vi tar en tur till Puertos strand...


 Uppe före familjen och drog iväg till gymmet...
























Har fått tillbaka lite muskler och har gått upp mina förlorade kilon...Det tar sig sakta men säkert...Vänstra bilden är tagen i april och den högra är från igår...




 Misha fixade lunchen...HUNGRIG efter ett pass i gymmet var man...














 Lea valde skuggan och en bok...




 Mot gympass nummer två då pappan skulle lira tennis...




 Protein...




 Jo nöjda var vi...




 Tjejerna fixade middagen...TACOS!




 Lea plockade blommor och tände ljus till fotbollen...




Mys på balkongen...



Ha en bra dag och ni i Sverige se till att bada och njuta och jag kan säga att jag avundas er en aning då jag ÄLSKAR den svenska sommaren! 



<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar