söndag 27 juli 2014

Från 30 grader och vidare till 35...


Nu sitter jag åter igen här i Marbella och med mig har jag min underbara vän Anna...Hoppades på att komma till ett svalare Spanien än hettan hemma i Sverige men vi bytte trettio grader mot trettiofem!!!! Anna som haft en tuff tid med många vakna nätter med små barn får nu sova ut ordentligt och hon är så värd det...Men det är jobbig för henne att ha lämnat de små grynen för sex dagar och krokodiltårarna kommer mellan varven men så är det för våra barn är det finaste och dyrbaraste man har...Som Anna säger -Jag känner mig så rik för jag har Olle och Inga...Många samtal hem och indimpande filmer och bilder på godingarna underlättar och dom har det så bra med pappa Nicklas...

Idag var vår första dag och vi startade med poolhäng...Orkade med solen i drygt fyra timmar och sen drog vi iväg för mat och shopping...Imorgon blir det havet och en tur upp till Mijas i bergen för en middag och en härlig tur genom den "vita byn"




 I onsdags körde jag mitt sista träningspass så imorgon 09.00 ska det simmas i poolen och sen lite träning hemma i lägenheten...









 Mot frissan och tanken var kortklippt men fegade...





Sandra fixade finaste inbakade flätan ;)




 Torsdag och Rosehills med kärleken...




 Någon var nyblonderad!




 Anna ringde hem och kollade läget...




 Molnfritt betyder en stabil uppflygning till 10 000 meter...




 Dags att gå ombord...









 "Uppe i det blå selfie"




 Gottade oss vid poolen...




 Mot shopping!




Yeah! 





 M Wok och självklart dessert!




 MÄTT!




 Vi ÄLSKAR Zara!



Nä nu i säng om jag ska orka upp och simma med Anna i ottan! Kommer väl sjunka eller nått då jag inte är människa innan klockan elva...


Godnatt!


<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar