onsdag 30 juli 2014

LAZY DAYS...

Vi har lyckats skrapa ihop två träningstillfällen men värmen gör så man hellre ligger vid havet eller poolen...Förövrigt har jag dragit på mig en rejäl inflammation i tandköttet så jag liknar numera en hamster...Var in på apoteket ikväll då jag bara blivit sämre och sämre och fick med mig en flaska som jag ska skölja med två ggr per dag...Jag verkligen hoppas jag slipper uppsöka sjukan eller tandläkaren men oddsen är icke på min sida...










Morgonprommis...















Stannade på vägen och handlade färskt bröd och Anna hittade en skurmopp i sin favoritfärg...




6 liter vatten fungerade fint som hantel...










Poolhäng...









EftermiddagsSTEK på balkongen...





Fyndade blus på Zara för 99:-









En kjol slank med...



















Höstkläder är det enda jag köpt...




Mot Puerto för en fika i hamnen...




Sminket på och en selfie med filter och sen iväg ;)




Fina vän <3



















































































 Hittade min drömbåt så nu ska jag börja spara ;)













Idag blev det havet och solen gassade på rejält och efter fyra dagar har vi inte sett ett moln men imorgon skulle dom tydligen dyka upp men bara skönt att få vila kroppen från solen en stund...Vi lyxade till med massage idag och kostade endast 135:- för 30 minuter...Kan säga att jag brände mig då hon masserade i solen och man var indränkt i olja...Men skönt var det...




















 Brääääääääänd!









 Anna njöt hon...









 Sen gav vi upp vid klockan tre och drog hem för en cola på balkongen...




 Myskläder på och iväg och käkade på köpcentret...Lite shopping åt barnen blev det också...




Lycka är att slippa laga mat och få shoppa ;) HAPPY FACE!



Klockan är snart halv fyra och det dunkar på rejält i tandköttet men ska försöka sova och hoppas att det känns lite bättre imorgon...








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar