fredag 4 juli 2014

Sol och värme har äntligen nått Ljusdal...



 MILO <3







































Fika på Café Verandan börjar bli en varje dag aktivitet...Så gott!



CITYGYM där tränar ni i sommar till otroligt bra priser!






Har hunnit med ytterligare ett ryggpass med låga vikter och allt känns bra så jag kommer köra på utan att öka...Det får ta den tid det tar för bygga muskler hinner jag senare i höst...Jag är så otroligt tacksam för det lilla jag kan göra men självklart suktar jag efter att få köra slut på både mage och ben men var sak tar sin tid och nu får jag bara anpassa mig efter min situation...

















Ikväll spelade vi fotboll...



Ikväll var tanken Rosehills men orken tröt och jag blev hemma och packade resväskan inför vår resa till Marbella imorgon...Ska bli helt underbart men samtidigt vill man vara hemma när sommaren kommit men det är bara sju dagar som sagt...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar