tisdag 15 juli 2014

Åter Hemma i Den Ljusa Dalen...

Alltid vemodigt att lämna Marbella men vi visste samtidigt att ett somrigt Ljusdal väntade på oss...Vi bokade som sagt vår resa när vädret var som värst med regniga dagar och inte en sol så långt ögat kunde nå men hade vi vetat att Sverige skulle leverera trettio grader så hade vi nog skjutit på resan men men...Vi hade en kanon vecka där nere och sol och härliga grader varje dag så inte klagade vi...

Hemresan gick i princip smärtfritt förutom vid landningen då jag som var förkyld fick ett sjukt tryck i bihålorna och trodde för några minuter att pannbenet skulle sprängas...Min sambo frågade lite försiktigt om jag ville ha nässprayen men han ångrade sig nog när jag bara väste TYST! Jag hade hundra procent fokus på att pressa mina fingrar så hårt jag bara kunde ovanför ögonen och stackars Lea blev förtvivlad att se sin mamma lida men det gick över så fort vi var på marken...Alltså flyga och vara förkyld är ingen bra kombo...



Att få vakna och känna havsbrisen svepa in i sovrummet är oslagbart...



 Lea njöt i poolen de sista timmarna...





 Julia blev smygfotad ;)












 Och jag solade in i det sista på balkongen...




 Lea redo för att dra hem...




 Sötfröken...




 Den ser godare ut än vad den smakade...









 Några minuter innan min nära döden upplevelse...Helt ovetande om att pannbenet skulle kännas sprängfärdigt...




 Måste visa vad vi kom hem till...Alex på Hedlund glas har ännu en gång gjort ett snyggt jobb åt oss...Glasporten ska hindra vår Milo att inte inta soffan när vi är borta ;)




 Jag älskar glas! Blev en ny toalettdörr och självklart blev det frostat glas...














 På dagtid behöver man inte ens tända lampan där inne....Shit vad ekonomiskt ;)




 Laddad för ett första pass på Citygym!




 Mulen morgon resulterade i jeans...




 Mina nya Ray-ban har kommit och gillar dom skarpt men hade gärna tagit en size större men dom tillverkas inte i 62:or...




 Milo har fått tillåtelse att ligga i Julias säng så hon är populär...




 Dagens pass och mitt andra blev rygg och axlar...




 Min förtjusande vän Anna...Hon bjuder alltid på sig själv och lockar fram många skratt!




 Over and out!






 Det syns att jag fått på mig mera hull och lägger nu i växel två och ska se till att musklerna kommer tillbaka...Men en växel i taget ;) Sen behöver vi inte snacka om formen på min rumpa!!! Den syns inte ens!!! Men nu handlar det om veckor innan jag får börja lite försiktigt att jobba med den nedre delen...



Nu ger jag upp för ikväll och hoppas på att solen kommer så vi får njuta av härliga dagar på Nore!


Godnatt!


<3 <3 <3






3 kommentarer:

  1. Vart hittar man den überfina handväskan som är randig och har lite bruna skinndetaljer? :)

    SvaraRadera
  2. Den är köp i Spanien på Pull & Bear för 149:- 😊

    SvaraRadera
  3. Och är du som frågar från Ljusdal o vill ha en så ska jag dit nästa vecka så hojta till om jag ska kika efter den 😊 Den var på rea 👍

    SvaraRadera