onsdag 30 december 2015

Julen är över...Vi går mot ljusare tider och ett nytt år...



Ingen är lyckligare än jag att ljuset sakta men säkert börjar komma tillbaka...




Det märks på våra morgonpromenader att solen klättrar upp över bergen lite tidigare för var dag...




Lite julstress...Alltid ute i sista minuten...




Hittade snygga bågar...Kanske nya inför ett nytt år?




Ska fundera och väntar på att det ska bli, få rabatt på bågarna motsvarande din ålder! ;) Va tusan nästa HALVA PRISET! Ibland är det positivt att närma sig 50 år!




Maria hade klämt in ett julpass 3 dagar efter jul...20 personer kom och körde på!




En fokuserad Helene...



















Sandra kom på att vi skulle baka glödhoppor efter passet...Varför inte kl 22.00 efter ett tokjobbigt pass!




En klassiker dagen innan julafton...Bingolotto och massor av godis!




Aldrig vila! Julaftonsmorgon och redo för gymmet...




Sofie var där när vi kom <3




Fick träna med de stora grabbsen...




Flexar dom så flexar jag...




Julia <3




Milo och Lea <3 <3





Risalamalta är min favorit helt klart...









Tänkte jag bara måste få dela med mig av min mammas julgran...Om ni kollar (inte på mig) på toppen så ser ni de traditionella flaggorna...Vi har tre nationaliteter i vår familj, svens, finsk och rysk och det ni inte kan se att alla familjemedlemmar finns på varsin bild dinglandes i granen...Varje år letar jag upp var och en och det får mig att le och asgarvar när jag ser min sambo i en cowboyhatt i skinn efter min bortgångne far...Så härlig med traditioner...Men saknade dock killen som sett till att den ryska flaggan sitter i grantoppen...










 Julia...




 Lea...




 Mamma...




 Frågor på den?




Hahaha!!! <3





Rundade av kvällen hos min vän och hennes familj...




Fick godaste hemmagjorda brända mandlarna som Sandra och barnen gjort åt oss <3















 Alltså från mammas risalamalta till Sandras OCH ostkaka! Om jag var lycklig :)



















 Tacksam efter en fin jul fick jag krypa ner bredvid min Lea...




 Nya mysisarna och Calvin Kleintoppen var ett måste på juldagen...Gissar att jag och halva Sverige äger underkläderna från CK nu...




 Afterski i Järvsö...Fanns ingen öl från Järvsö men dock från Ljusdal ;)




 Fina Sigrid var också där...




 Och dessa sköna bönor...









 Bubblor och selfies....Tänk att den där putmunnen alltid far fram...Och vissa tyckte att tungan också skulle vara med ;)




 Järnvägs redan vid 21 då vi inte hade förköp...














 Fullt ös vid bordet...




 Bami och "Myran" <3




 Pigg och rätt så fräsch dagen efter så det blev gym...




 Hittade min gravida skönhet på crossen...




 Gjorde henne sällsis där bredvid innan jag skulle köra mitt pass...Någon dokumenterade det...




 Hittade även bjudgodis på gymmet...












 Söndag och ALL IN med TRE pass! Ibland är det kul att utmana kroppen...Först ett pass biceps...




 Julia var med <3






 Direkt från gymmet till Salladsbaren och tankade snabbt för nästa pass....




 Spinning...




 Jennie som övar in nytt pass körde på med oss....TACK för att vi fick komma!




Starka fotbollstjejer bredvid...Mina fågelben fick jobba kan jag lova....





 Älskar att koma hem till dukat bord...Min sambo kan han! Ladda på 30 minuter för sista passet...




 Utmaningen med Maria och gissa  vem som knappt kan gå idag!?




 300 swingar och där var det kula mot kula!
























 Lite skridskoåkning på IP...




 Vilodag igår men när Julia och Edwin drog till gymmet hakade jag på och körde rehab...




 Kollade på Ove på bio...




 Gick igenom låt 1-5...





 Att få vakna och känna doften, värmen och ett sprakande ljud från kaminen...Ligga under täcket och dra sig i evigheter...För mig är det lyx...Jag kräver inte så mycket annat...Sovmorgon när den är som bäst...




 Efter en vilodag var det dags för gymmet...Axlar och lats på schemat...









 Rundade av kvällen med Lillan på Pace...Vi körde en WOD för överkroppen och avslutade med löpbandet och crosstrainern...




Ett fantastiskt slut på detta träningsår...Att jag kunnat få köra på så pass bra trots alla motgångar är en ren och skär lycka...Känner mig starkare än på väldigt länge och lär mig varje dag något nytt och nu hoppas jag på ett ännu bättre 2016 och motivationen att utvecklas är större än någonsin så jag säger HELLO 2016 I CAN DO THIS!








Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar