torsdag 10 december 2015

"Kindness makes you the most beautiful person in the world. No matter what you look like...







Satt igår och funderade på hur vissa människor tror att man fotar sig i gymmet för att bevisa att man är duktig osv...I mitt fall handlar det mer om att inspirera mina följare och framförallt visa att även om man lever med smärta att det är möjlig att träna...Ni alla vet redan att jag tränar 5-6 dagar i veckan och jag själv vet att jag gör det så JÄKLA bra så jag behöver inte bevisa något för någon...
Finns ingen som sagt något spydigt just till mig men vet att det existerar sånt tänk och jag förstår inte att människor som stör sig så inåt helskotta ens följer konton som består av sådant som stör dom så himla mycket... Nä vet ni vad! Jag kan träna och bygga muskler samtidigt som jag både filmar och fotar ;) Och passar det inte så HELLO skrolla vidare eller avfölj det som inte faller er i smaken!


Min vän Jeanette skrev några underbara rader till mig och hennes ord är alltid så mitt i prick och hon får mig alltid att skratta...Tack fina du att du boostar mig och tacksam att du finns i mitt liv <3





Lite senare på kvällen läste jag ett inlägg hon skrivit och bjuder på det också...Hon är bara för fantastisk den kvinnan! GIRLPOWER!
















ÄNTLIGEN har dom kommit och som jag kan bli förälskad i skor...





Matchade linnet jag fick tag på för billig peng på Tradera och mina Skins...




Direkt från gymmet till Bodypump och då måste man fylla på...




Helene kom och körde på...





Spelar ingen roll vad klockan är på dygnet....Ja äter alltid massor efter träning...




Blev en tur med min kärlek till Gävle i fredags för att köpa julklappar och hittade givetvis något åt mig själv också...











Idolfinal...




Lördag och gym...




En spontan inbjudan hem till min fina vän och hennes dotter Tintin...




Alltså att bli bjuden på mat och gott är det bästa jag vet och det deklarerade jag om och om igen, typ efter varje tugga! Hahaha!!!




Jag dog och blev återupplivad...Dra mig baklänges eller nått! Sjukt goda tryfflar och jag ville egentligen be om 10 till men fick ge mig lite fint efter att ha fått tre stycken...




Alltså kolla! Recept får ni längre ner...




TACK för er vänlighet! Älskar Er <3 <3




I söndags sov jag till efter klocka elva...Helt underbart och kan inte minnas sist jag sov så länge...Vår nya säng gör mirakel med min rygg...Från att vara vaken till och från hela nätterna sover jag helt ostört utan värk...




Ett axelpass på gymmet innan spinningen...Det börjar hända grejer och det har blivit ett av mina favoritpass för tillfället...





Laddad för näst sista spiningpasset...




På kvällen var vi iväg och uppvaktade min älskade vän Camilla...Hon bjöd precis på det fröken Lundh vill ha!





Camilla säger -Finns ingen som äter och njuter av en tårtbit som du min vän! Jag tog TRE!!!




Morgonprommisarna är våra stunder <3




Fixade övningar inför cirkelpasset i måndags...Fick höra att vissa deltagare printat och förstorat denna bild som jag lade ut på Instagram för att se vad jag hittat på...Dom är för nyfikna...





1 pkt Oreo 100 g mjukost 250 g choklad





 Redo för att leda pass...





Väldigt otydliga bilder då jag printat från film...Men jobba fick dom från minut ett till minut 60....Filmer finns att se på mitt konto på Instagram Carinalundh73...






 Klockan 22 på kvällen så vart det macka med räkröra...




 Alltså han ogillar verkligen att duscha! Syns det? Hahaha!!!! Men det var dax för trimmning och då ska man vara ren ;)




 Blev ett pass axlar på gymmet...




 Fröken allvarlig...


















 Men HELLO nytt fik som jag hittade precis i huset bredvid där Milo trimmades...Järvsö kan det där med fika dom! Alltså fröken beslutsångest stod där i säkert 10 minuter och då överdriver jag icke! Måste dit igen och inte tänker jag vänta tre månader till nästa gång Milo ska göras fin utan nu pratar vi den här veckan!









 Alltså var så nära att välja den där chokladiga saken med kokosfyllning men mitt val föll på...




Tadaaaa!!!





 Våran snygga kille!




 Mitt sista pass Bodypump för terminen revs av på kvällen och min fina gravida vän fanns där...Beundrar hennes inställning till träning och tycker hon gör det så jäkla bra <3




 VILODAG och då kom linnet från MMsports...Kärlek där också! 299:- (inbyggd bh stl s på min)





För övrigt så lyser arbete med sin frånvaro men vet ett jobb som skulle passa mig! Testpanelen på hela Sverige bakar...Tänk vad jag skulle må då! Skämt och sido...Hojta till om ni vet något för jag börjar bli smått frustrerad att bara vara hemma!

God Natt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar