tisdag 9 juli 2013

Värk har blivit min vardag...

Foten vill inte komma överens med mig..Läkningstiden blir längre när man belastar den dagligen...Igår natt så var det omöjligt att sova på grund av värken så jag kände det var dax för ett besök till sjukan...Några timmar senare kom samtalet (Då jag inte stod ut att vänta på plats) och glädjebesked att inget var brutet...Men en rejäl stukning som kommer ta tid att läka och bör lindas...Tack och lov fick jag med mig Carro så själva besöket blev en lång skrattsalva...


Solen kom vi åt från väntrummet...








Carro tyckte jag såg plågad och ledsen ut så hon körde trix efter trix och jooo hon lyckades!




Hej Carina!!!




Vad säger man!?




Röntgen...





Kvällsdopp på Nore med Lea och Elvira...















<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar