fredag 12 juli 2013



B o d y b a l a n c e. . .





Som alltid de senaste veckorna sitter man med träningsvärk på torsdagskvällarna...Det suger lite extra i musklerna när man kört Pump ena dagen och sen GRIT nästa...Men den mesta värken har min vapendragare Carro "fixat"...Hon och jag placerad bredvid varandra på ett pass är inte så bra men det bygger iaf muskler ;) Den ena triggar igång den andra och självklart laddas det på vikter som får varje muskelfiber att brista när man jobbat sig igenom 6 minuters benböj...Alltså jag är nästan orörlig idag och varje gång jag rest mig har jag mer eller mindre vrålat...



Hanna leder först Pump och direkt efter Bodybalance...





Hur som helst hade jag lovat Hanna att en gång denna termin testa Bodybalance och nu var dagen inne...Men hallå!!! Jag med stukad fot och noll balans!!! Jag hade fullt sjå att hålla inne med skrattet och att ha fröken stel bredvid sig gjorde juh inte saken bättre...Men ett grymt bra pass som jag absolut ska köra fler gånger så jag får kläm på mitt usla balanssinne...Ett STORT plus till Hanna som är fantastiskt duktig på att leda och hennes röst får vem som helst att totalt slappna av...









Onsdagens GRITpass var som alltid en kort och intensiv pina...Men dessa trettio minuter är ändå fantastiska på något sätt...Ledarna peppar och coachar och vet ni vad??? Man kan förlora upp till 2000 kalorier under den tiden...Men som sagt, var och en sätter ribban själv och alla kan delta på passet...Jag själv var total slut i varje kroppsdel och föll ihop som en blöt fläck på golvet efter sista låten...Längtar redan till nästa onsdag!


Malin från Stockholm som är min gymkund hakade på och här pustar hon ut...



Tummen upp för GRIT och bästa instruktörerna Susanne och Carro!




Åker mellan gymmet, Gymmix och hemmet...



Fått äran att plåga "Brassen" i plankan med Tabata och nu har jag nya utmaningar i bakfickan...




Vi har även hunnit till Linda Pauline och fotat Lea...


Tanken var idag att vi skulle dra på Nore så fort jag slutat jobba men det var alldeles för kallt och molnigt så jag och Carro drog till Trädgårdscafét i Järvsö och käkade lunch...




Jacka i juli borde inte hända...













 Carro kunde inte hålla sig så morotskakan halverades innan räkmackan var på plats...






Som barn på nytt! Fick som ALLA barnen klättra upp på den STORA stolen och gissa om att det inte var så enkelt med träningsvärk from hell, en stukad fot och samtidigt hålla koll på alla celluliter (Ja dom finns och jag har massor) så man inte skrämde ihjäl folket i omgivningen...Men upp kom jag och självklart ner efter många om och men och Carro fick sig ett gott skratt...
















Vackra Järvsö...




Väl i Ljusdal så blev det bikini ON och Nore beach...Slog oss ner i varsin stol bakom buskarna och tro det eller ej med det blev i princip vindstilla...Så tre härliga timmar med sol fick vi innan det var dax att dra vidare mot kvällsjobb...









<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar