lördag 20 juli 2013

The movie...




Igår hyrde vi den, filmen som alla pratar om...The Impossible...Jag och Carro kröp upp i soffan men det tog inte många minuter innan vi satt upp och vart helt tysta och bara stirrade med stora ögon...En gripande sann berättelse om en familj som var med om tsunamin i Thailand...Värd att se och krokodiltårar utlovas...


Carro trodde vi skulle dela chokladkakan...ICKE! ;)


Har känt mig lite hängig och haft lite taggtrådskänsla i halsen sen i onsdags och fick ett tips som jag absolut måste dela med mig då jag idag mår prima...Ett glas vatten och 1 tsk Askorbinsyra...Man får en c-vitaminkick som heter duga...Testa nästa gång, funkade fin för mig som sagt...


 


Avslutade denna vecka med ett pass GRIT...Carro filmade för sin licens och det gick toppenbra och håller nu tummarna att hon blir godkänd som instruktör...Innan passet tryckte jag i mig en proteinkaka och drack för mycket vatten så låt nummer fem bjussade på ett illamående som heter duga...Jag var sekunder från att kuta på toa men som tur var det i slutet på låten innan vi fick komma ner på golvet för att köra mage...Learning by doing säger jag då!







GRIT-premiär för mr sixpack!




Trevlig helg!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar