onsdag 4 september 2013

Om tid fanns att köpa så hade jag öppnat plånkan...

Alltså vart tar dagarna vägen? En vecka känns numera som två dagar och jag hinner inte med allt som jag borde men en gör så gott man kan...Som jag tidigare sagt så skulle det inte vara helt fel med en kloning...Men hur som helst gillar jag fart och fläkt...Har varit lite motgångar på slutet men jag är inte den som viker mig i första taget och just dessa svackor behövs ibland för då känns livet ännu mera fantastiskt när allt ljusnar...

Blogga är inte prio ett direkt men som alltid har jag ett arkiv att bjussa på och det mesta handlar om min stora passion TRÄNING! Så här är mitt veckoslut och fram till igår i bilder ;)


 Lördag morgon ett härligt pass Bodypump med härliga människor...








 Lördag kväll och 20 års jubileum på Jvg....



 En snabbvisit på grannens förfest...




Eftersom jag inte behärskade 50 m ner till grannen i högklackat så fick ballerinaskorna slå följe med mig till Järnvägs...




 Förfest nummer två hos fam Andesson i Sörkämsta...














 Två facebookar och två pekar ;)




Charader blev kvällens utmaning och här agerar Jennifer...




Tror det var här Isa försöker förklara kånkelbär!!! Hahaha!!



Söndagen var lite småtung med ett glatt ledargäng möttes upp för ett 90 minuter långt The best of Gymmix pass...




Dom förökar sig...



 Systrarna Step...




 GRIT!




 Bodypump!




En del av instruktörerna...Jo jag är där bak ;)



Åkte till måndagens GRIT som blondin med lugg och for där ifrån som brunett med backslick...Där svettas man rejält!



Det kan tyckas lite flurigt men jag leder pass både på min arbetsplats och för Gymmix...Sen några år tillbaka är jag Bodypumpinstruktör och det är nått jag brinner för och vill fortsätta med och sen leder jag Power-fit och spinning på mitt jobb...Och nu har vi kommit igång med passen på Citygym och har två prova på veckor med en massa olika pass så kom och testa...Fort gjort passen som ligger på 25 minuter kan kombineras med gymträning, så efter ett tungt pass så kan man varva ner med lite yoga eller varför inte värma upp med Zamba innan gymmet...









 Måndagens lunchpass Power-fit...




 Mathilda bättrar på magmusklerna...




 Ann-Louise matar på i benböj...




 Katharina och Carina in action...














 Burpees...


















Katharina har kört Zamba...




Moves...



Hunnit med ett CXpass på Tallhalla med Tomas Anna-Lena och Susanne...




Tisdagens spinning....


Blev tillfrågad innan spinnpasset om jag ville vara med och leda pumpen så det var bara att hoppa av cykeln och dra vidare upp till Åsen uppvärmd och klar men även helt SLUT då jag inte spunnit regelbundet sen i slutet av oktober...Hade en dejt med trion i gymmet men dom fick fint följa med och mata på med mig och en näst intill fullsatt hall...ENERGI!!!!



Helt slut men vid gott humör...


Ja det var mina 4 dagar i ett svep och gissar på att dom kommer fortsätta precis lika dant då träningen är en stor del i mitt liv och för att inte prata om alla underbara deltagare/kunder som förgyller ens dagar kvällar!


Train like a beast look like a beauty ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar