söndag 15 september 2013

Dax att blogga av sig lite...





Som sagt, tid för att blogga finns knappt då livet rullar på i både uppförsbackar och även en del nedför tyvärr...Har tränat på så gott det går med en trasig rygg...Träffade igår Dynamos doktor som kollade upp den och konstaterat att jag är sned och har för lite styrka i vänster ben och att jag då automatiskt lägger för mycket tyngd på det högra...Fick order om att inte använda vikter då jag utför mina benböj och att jag måste ägna mina dagar åt att stretcha ut den ordentligt...Hm...får se hur bra jag lyckas...


Har även hälsat på min fina vän Anna som just blivit husägare...Det blir för långt mellan varven då vi ses men när vi väl gör det så myser vi på och som alltid bjuds det på gott när man kommer och hon vet precis vilken sockerråtta jag är...









PRÖVA denna! Allltså helt klart det godaste jag ätit...Finns hos Janssons bröd...




 Nya Citygymmare!




Fort gjort-passen rullar på...Kom och testa!




Annars har jag spenderat helgen i Edsbyn och kollat in när sambon lirat med sitt lag och kan säga att det gått bra för dom...Tyvärr missar jag morgondagens matcher och final då jag ska på poolspel med Lea och leder ett pass klockan 18.00 Men kommer hålla mina tummar hårt!!!









Fredagsbandy...












 Middag efter matchen med laget på Kuren som drivs av fd bandyspelaren Magnus Granberg...






















Träffade Hannele och Tea idag för ett pass på Citygym då dagens utmaning var MAGE! Vi körde på med en hel del tabata och sen lite maskiner som förmodligen kickat igång en härlig träningsvärk i våra magmuskler...Dom sliter på bra och resultat har börjat synas och sånt gillas ;)








 Bara Hannele kan le under svidande magövningar ;)




 De sneda magmusklerna får sig en omgång....









 Morgontrött med morgonfripp men vid gott humör...









 Tea verkligen ÄLSKAR sidoplankan...eller inte då ;)









 Lite lätt plågad min där...




 Å så var det där med tekniken ;)




 Tea visade vägen...









 Alltså mina ben! HJÄLP! Lite större än så är jag!




 Är det lördag så får man fika efter träningen men jag åt upp det mesta ;)



Direkt efter passet så bar det åter igen av mot Edsbyn för att se Dynamo möta Bollnäs...Och med mig fick jag mina fantastiska gymbruttor...En fröjd för en fyrtioåring att få lite ung energi som sällskap i en svinkall bandyarena...Efter matchen så fick vi alla åter igen njuta av en middag på Kuren och sen bar det av hemåt igen...




 Tea och Hannele, som alltid mig i hasorna ;)




 Klart sötaste Dynamosuportern idag!Vilma Berlin









 Ett tjejbord bland 3 bandylag...Många undrade nog hur många av dessa som var Mishas barn ;)




Fotade det absolut godaste!



Lägger mig med en massa funderingar och säger tack till mina närmsta vänner som finns där när jag behöver er som mest...ÄLSKAR er <3


Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar