fredag 6 september 2013

ÄNTLIGEN helg!

Som jag längtat efter helg och imorgon ska ingen klocka få väcka mig...Ska sova och njuta av att min sambo är hemma..Han kommer pendla mellan Edsbyn och Ljusdal i en vecka då Champions cup går av stapeln nästa helg...Annars har det rullat på i vanlig ordning med allt från badhus till demo av hälsodrycken Celsius...Har ni en undring om den så kan jag vartenda svar för herregud vad man fick rabbla innehåll och fördelar under dom timmarna vi stod där...Julia gjorde ett bra jobb men lite jobbigt var att hon förvandlades till en duracellkanin efter att provsmakat drycken under 4 timmar...Hennes GRITpass utfördes busenkelt och ett mess ramlade in runt 00.00 Jag kan inte sova! Skulle lätt kunna springa till Stockholm, jag ljuger inte! Ja drycken innehåller som sagt var koffein ;)



Blev en tur med tjejerna till Simhallen för lite "aktiv vila"...Tanken var att även jag skulle simma men efter min vrickning i somras så vill foten inte hänga med utan fladdrar mest under vattnet då stabiliseringsmusklerna inte funkar som dom ska så det är väl på tiden att jag hoppar upp på balansplattan och stärker dom snart..Men brudarna tog i för mig också och avverkade runt 40 längder, BRAVO!!!









Jo det är Tea och Hannele ;)



Kolla in Hanneles underbara fripp! Söt som socker!






I bastun kom det på tal att Tea skulle hålla fördrag i skolan och ämnet var kondom...Jag, snart fyllda fyrtio, skulle klämma ur mig några väl valda ord så här följer vår konversation...

Jag: -Alltså du kan ju dra en massa fördelar som att man inte blir gravid och slipper könssjukdomar osv men nackdelen är ju att det är som att käka kola med papper på...
Hannele öppnar munnen och säger va??? Nu är jag inte med!
Jag: -Men Hannele!!!
Det blir tyst i 10 sekunder och den skiner hon upp och säger -Jaaa man känner inte smaken!!
Hahaha!!! Alltså är hon inte för underbar den tjejen!



Lite fika innan hemfärd ;)


Nästa skrattsalva kom in bilen...Jag frågade om dom hade tid att följa med in på Coop och det var ok...Vi surrade på om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt säger Tea...
-Har du en femma?
Jag: -Jaa jag har mycket pengar...
Tea blir tyst och säger inget...och jag frågar...
-Vad ska du köpa för en femma på Coop?
Tea bryter ut i skratt och säger...
-Jag menade har du en Iphone 5

Ja man har inte direkt tråkigt med dessa underbara tjejer som får en på gott humör varje gång man ses...



 Aktiv vila resulterade i träningsabstinens så dagen efter vart det gymträning för tjejerna...




 After work! Träning såklart!




Börjat med gymträning igen efter ett långt uppehåll...





Igår var det demo för Celsius på Matpunkten...























Borde finnas två av mig för efter en timmes demo så var det dax för Power-fit på gymmet så Carro kom och bytte av mig för lämna Julia ensam det gick då rakt inte ;)








Hannele och Angelica...









Magdalena...




Roberta klättrar...









 Tea...




























 Lina...




Shadi svingar kulan...















DONE!!!




Ett härligt gäng med mycket vilja som gav allt och lite till...Jag själv slängde mig i bilen och drog tillbaka till Matpunkten, stressigt nääää inte nå! Rundade av där och sen for jag som en pil för att hinna med ett pass GRIT med Carro och Susanne...




Dom saknade mig så 20 min efter passet var dom hos mig igen ;)




Råkade nämna att jag var sugen på en munk...Minuten efter så levererad Tea och Hannele en till mig...Underbart goa tjejer det där som göder sin PT ;)




Fin betalning till mig Julia och Carro...





 Redo för GRIT!




Fullt pass!




Så där härligt slut efter 30 minuter!




Lite lek efter passet och nästa gång blir vi fyra!



Nu ska jag njuta av helgen men självklar kommer den bestå av egenträning och ett pass för alla på söndag!


Trevlig helg!


<3 <3 <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar