fredag 24 maj 2013

V e c k o s l u t . . .

Igår kom två pinglor till gymmet för en timmes pina med mig...Anna var i Ljusdal för behandlingar och passade då på att boka in sig hos mig...Med sig hade hon Carina som vanligtvis aldrig gymmar då det inte är hennes grej men tror att jag dock sått ett lite frö i hennes huvud och om inte annat gett henne en redig träningsvärk...Dom körde så kinderna blossa och svetten droppa och var nog rätt nöjda när vi var färdiga...Anna ville ha mera då vi endast körde överkropp så vi bokade in en date på kvällen innan hon skulle tillbaka till Västerås...Blev allt som inkluderar ben och rumpa och shit vad bruden pressade sig! Avslutade med mage och tror nu att Anna kommer lägga om sin styrketräning en aning då ja tipsat en del ;)



















Anna hade juh så snygga Nikeskor...






Anna som är hudterapeut kom på kvällen med BÄSTA presenten...En valfri behandling och valet faller nog på att köra en shell-lack och väljer då att lägga den på tånaglarna inför sommaren...Tusen tack Anna! Fick även med några prover som ska testas i helgen...Ansiktet ska få sig en uppfräschning ;)








Dagen har bjussat på en tur till huvudstaden för ett återbesök till doktorn...Blandade diagnoser men jag kan nog komma igång med träningen om en vecka om allt flyter på...Hann med lite shopping och klarade mig fyndigt nog under tusenlappen ;)



















Skräpmat hela dagen...GÖTT!



Pizza Hut!



Alla omklädningsrum borde vara som på Hollister...Mörka och man ser grymt brun ut...Där får dom sälja ;)



Blev en t-shirt  underbar kvalite...



Linnen från Cubus 99:-/st



Tröja HM 99:- och en t-shirt med öppen rygg från Monkey 150:-



SJÄLVKLART en Niketröja 299:- NK sport...



Min favorit från HM 29:-/st...



GRATIS! 250:- i bonuscheckar!...







Trött är bara förnamnet då pulsen i Stockholm suger musten ur mig...Så nu slappa i soffan och hoppas på strålande sol imorgon...






Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar