måndag 27 maj 2013

Jag + Hantlar = Kärlek...



Ikväll testade jag att köra på med hantlar och det gick hur bra som helst...Vågade självklart inte köra på fullt ut men det var inget fel på viljan och kroppen ville så mycket mer men jag fick bromsa mig själv...Men känslan att få köra på är obeskrivbar efter tre veckors vila...



Kände för en färgbomb idag...







Tipsar om bästa och klart snyggaste sporttoppen som jag fick hem idag...



Röhnisch 245:- andmotion.se


Har funderat varför livet känts lite småtråkigt på slutet...Svaret fick jag senare efter att ha besökt Sandra...Hade en mörk utväxt sen två månader tillbaka och en timme senare var livet så mycket trevligare...BLONDS have more FUN!!! ;)


Alltid så läcker i den hättan!




Blond...



Tips!


Nu finns dessa godingar hos Ellos...Klart dom skönaste tightsen!












Min sambo verkar ha det bra i Paris och jag är glad att grabbarna som är med uppdaterar med en bild mellan varven då min sambo ratar allt som har med Facebook och Instagram att göra....






Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar