tisdag 14 maj 2013

Dag nummer sex...


Saknar trycket i musklerna!!!!

Börjar bli mer och mer irriterad över mitt träningsförbud...Att jobba på gym gör inte saken lättare...Jag är inte mig själv och känner mig trött och hängig...Imorgon har det gått en vecka och om en vecka till och så får jag hoppa upp på cykeln och blåsa på!!! Men som jag redan skrivit så är det styrketräningen jag SAKNAR mest...Jag vill känna mig slutkörd i kroppen och uppleva de härliga endorfinerna och för tillfället så känner jag mig mest överkörd...Tänk att träning kan få en att må så bra och kommer nog aldrig välja bort den ur mitt liv...


Igår lade jag om passet med nybörjarjogg/löpgruppen...Vi körde på med Power-fit inne...Många eller rättare sagt ingen av dom hade någonsin provat på det...Lite nervösa ansikten men väl igång så matade dom på och jobbade in i sista sekund på varje station...Efter två varv var det ett rödblossigt gäng som hämtade andan inför sista varvet där vi pressade upp tiden till 1 minut på många av de nio stationerna...Bra jobbat och ser fram emot nästa måndag då vi ska köra backintervaller i elljusspåret ;) Och för er som är sugen att köra Power-fit så river jag av ett lunchpass imorgon kl 12.00 och på torsdagkväll 18.30 så messa mig eller slå en signal så bokar jag in er ;) 070-2975258...



Dolores i svidande dips...




Catta sliter med snatches...







Sina matar på med utfallshopp i solstrålarnas sken...



Klara gör sig redo för säcken...








 Bang!!!! Erika sopar på...




Härlig träning för ben och rumpa...



Squats...



Carro in action...











Carina kör på...
















Sträcka ut är ett måste efter ett pass...



Tackar alla fina människor som kommer och ger mig sin energi när jag behöver den som mest...TACK!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar