söndag 12 maj 2013

A b s t i n e n s . . .

Dag 5 utan träning...Kroppen undrar vad som är på gång...Men nästa vecka får jag öka på dosen och ta promenader för att veckan där på köra på med spinning...Sen kommer EFTERLÄNGTADE dag 21 då jag åter igen får förenas med mina ÄLSKADE vikter...Känns jobbigt att se musklerna man byggt upp försvinna men vet att när jag väl drar igång så kommer dom förmodligen snabbt åter och dessutom en träningslust som aldrig förr...Så nu är det lugna återhämtningsdagar men lite väl många för min del..


Idag har jag varit fotbollsmamma hela dagen...Begav oss mot ett mulet och kallt Strömsbruk vid 08.00...Tre matcher stod på schemat...Tjejerna vann alla sina matcher med en målskillnad på 18-1...Tränarna Sven, Henrik och Monica har gjort ett bra jobb med dom under vintern för vilken utveckling...Man ser hur dom pratar med varandra och läser spelet och man fick se en hel del snygga passningar och mål...Lillstumpan lyckades näta två gånger och självklart var lyckan lika stor för mamman och pappan som för henne ;)



Taggning inför matchstart...








Nummer 6 Lagkapten Svechnikova...



Blev en tur till ICA Maxi mellan matcherna för att shoppa lite nytt för terrassen som ska få sig en styling inför sommaren...Hittade en ljuslykta i vit plåt som ska få lysa upp sommarnätterna framöver...


ICA Maxi 199:- Finns även en stl mindre för 149:-...


Till kvällen plockade jag upp min vän Anna för en tur till Färila kyrka för att lyssna på Lille-Mor Gustafsson och Linda Olsson som höll en konsert...Två underbart vackra röster fyllde kyrkan och nådde våra öron och berörde in i våra hjärtan...Kvällen musiker var Jocke Blomgren gitarr, Anders Toresson gitarr, Lisa Eriksson piano/ dragspel och Dedde Malmqvist bas...Kan varmt rekommendera er att gå och lyssna till detta gäng då dom nästa gång håller konsert i Järvsö på midsommarafton...



Lille-Mor och Linda...
















Min fina gravida vän Anna <3



Finaste magen...


Bara ÄLSKAR helger men nu ser jag fram emot en ny givande vecka...

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar