onsdag 9 september 2015

Lugnet har infunnit sig och förkylningen har mig i ett järngrepp...Rastlös är mitt förnamn...

Mitt vikariat har tagit slut och som jag SAKNAR eleverna...Hoppas på att snart få träffa dom igen...Hur som helst var det två hektiska veckor då jag vissa dagar jobbade både dag och kväll och sen hela helgen på det och inte undra på att jag blev sjuk...En hemmafru som gick all in!! Hahaha!!

Kände i söndags att något var på gång i kroppen men tog mig till Bodypumpen enbart för att få det att bryta ut lite snabbare och så rätt jag hade...Måndagen halsont med en taggtrådskänsla...Alltså jag verklig hatar det! Tisdagen låg jag däckad med tungt huvud och snorigt värre! Alltså har nästan snutit ut hjärnan! Hur mycket ryms det där inne? Men med fräsch hals så var det bara att dra upp och leda tisdagspumpen...Körde dock med superlätta vikter och höll koll på pulsen så idag mår jag helt ok men stör mig på nästäppan och att jag inte får gå till GYMMET!!!!








Min väckarklocka...Ett stort slick i nyllet och jag lovar att man vaknar till!





Lite mindre onyttigheter (men skulle aldrig sluta med det helt) och magen har trimmat till sig...Carina VS Sockret...










När fröken inte har lockar och är rastlös så fixar hon några...Curly Girl!





Mamma bjussade på pannkakor och hemmagjord sylt...KÄRLEK på tallrik <3





Övningskörning....Jag gnäller, hon blir arg, jag blir sur men vi ÄLSKAR varandra ändå <3










Teamade med Camilla på Pumpen i tisdags...





Träna...Äta...




Vikarieklädd...




Vanlig syn på mitt skrivbord...




Självklart blev det en bit av varje...Dom andra lärarna tyckte nog jag roffade åt mig lit väl ;)




Blev ett inhopp till klass 5 efter jag slutat dagen med högstadiet...Snabba ryck...




Vidare upp till Färila för kvällsjobb...




Halsduk framme = Höst...









Det kom en leverans med ett par nya då det gamla snart gjort sitt...Oumbärliga...





Dax för Bodypump...




Team C&L...




Lillan hade lockat med sig Sankan...




Ett pass axlar efter det...Äntligen börjar mina pass ge utdelning...





Fredag och sista skoldagen...Mitt klassrums utsikt...





Fredagsfika på jobbet...Alltså den ni!!!! Recept kommer ;)









Middag med fika hos mamma i Hedsta...









En kväll vid Ljusnan med Carro för att nöta in spinnpasset...




Kaffe check!




Lördag och uppe med tuppen för ett pass i gymmet innan jobb...














Ta hantlar och gå i backe...Svettigt!






Frukost!




Lördagsfika....




Söndag och mot jobbet! Trött frk Lundh...




Frukost...




Trött och sliten och kände att något var på gång i kroppen i söndags...




Efter ett pass Bodypump så blev det mat! Älskar att mixa det som finns i kylen...




Måndag och taggtråd i halsen...Mot Gävle med Julia som skulle till frissan...




Jag var ju hungrig i vanlig ordning...Subway!




Köpte snyggaste linnet på Intersport...LES MILLS! Reebok! 




Julia efter...












Stannade på MAX...Skräpmatsdag DELUX!




 Pump med Camilla igår...




 Nya linnen på!




Och ett kvällspass i Färila ikväll...



Men nu väntar sängen och hoppas att jag är så pass kry så jag får kliva in på gymmet imorgon! 


<3 <3 <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar