måndag 13 juli 2015

Stop bitching about people´s progress pictures and finish your cake...



FLEX!



Kanske får äta upp dom orden men jag blir bara så less ibland på folk som gnäller över att vi som tränar vill visa upp våra framsteg...Jag kan billigt erkänna att jag är jäkligt stolt över mig själv efter det kämpiga året jag genomgått...Och sen verkar det vara mer ok att mata ut bilder på precis allt annat än träning men sorry jag har ingen liten bebis som jag kan fota i alla vinklar så ja, ni får stå ut med mig och min träning! Hahaha!!! Tur att man inte får höra allt gnäll och det har aldrig nått mina öron men vet att det finns människor som stör sig på dom som är aktiva och verkligen vill röra på sig medans dom själva vill men inte kommer  till skott utan väljer att gnälla på oss aktiva istället...För mig är träna en passion och jag kommer ALLTID att dela med mig av den <3




Sprang min första 8 km på över ett år! Stolt ja! Jobbigt? Ja!!!!!!




Förra veckans pass!




Gick på CX innan det var dags att dra ner till gänget vid sjön...




När jag klev ut genom dörren efter passet stod spön i backen och jag undrade hur många som skulle dyka upp på parkeringen vid kyrkan...Väl där så var jag ensam men 19.55 small det till och TJUGO personer ramlade in en efter en! SHIT vilka krigare som trotsade regnet för en svettig timme med mig! Men det bästa av allt var att regnet i princip upphörde under hela passet! Sjuk roligt hade vi och fick hör att hela gänget att fått en rejäl träningsvärk!





















































Härligt gäng! 









Hem och njöt av kvarg med bär...




Sopslut efter mina 8 km och glad för en trevlig timme med 20 kämpar sjönk jag ner i soffan..




Tisdag och jag teamade med Maria på Bodypumpen och Lillan fick köra lite extra!



Svettigt!




Sök jobb! Får se vad som händer ;)




Ett jobb skulle definitivt göra så man fick lite balans i livet...




Tog på krafterna att vara på arbetsintervju...




TIME to hit the gym!




Mot City!









Kall torsdag och mot tjejfest...









Lite bubbel och babbel innan Rosehills...









Grymt bra ryggpass på lördagen!




Världens bästa sambo hade fixat maten när man kom hem!




Lite sola på trallen innan festligheter...




Mot familjen Andersson i Sörkämsta...




Mormor Anette med sötaste Mason...




Mason älskade min hatt!








Vem kommer!




Bästa Danne! Cool kille det där ;)




Dagen efter!!!!




Tennisfinal med grabbarna...





 Har precis fixat kvällens pass! Så kom och kör på klockan 20.00




 Tänk att man kan sakna någon så oerhört mycket! Tur Julia kommer hem ikväll!




Happy Face! Bokade resa till Marbella igår!


Glöm inte bort att besöka Valla Wellness imorgon mellan kl 10.00-17.00! Där finns massor inom träning och hälsa och många bra föreläsare...Och för Er som är intresserad av Forever Livings produkter eller funderar på att själva bli återförsäljare så finns Dennis på plats på området och berättar mera ...Ta en närmare titt på programmet F.I.T eller köp någon av de fantastiska produkterna på plats...


Ha en fin kväll!


<3 <3 <3




1 kommentar:

  1. Du är grym, Carina, glöm aldrig det! Önskar jag bodde närmare så jag kunde hänga på dina måndagar. Läste ett sånt bra citat från en träningsfirma (som har ett koncept jag inte gillar) men det var så sant: Träna för att du älskar din kropp, inte för att du hatar den. Tyckte det var så himla träffande, att man tränar för att må bra, inte för att man tycker att man är tjock och ful och tror att något kommer att förändras pga att man avskyr sin kropp.

    Men jag tror att vi 40-åringar (40+) har lättare att tycka om våra kroppar nu än när man var 20. Heja dig!

    Kram,
    Kajsa från ett regnigt Huddinge som snart ska iväg på SATS

    SvaraRadera