måndag 6 juli 2015

Everyone will tell you what you cant do.
They are the ones that never made it.





Känner att bloggandet inte kommer i första hand just...Funderar på att börja blogga oftare och kortare inlägg isf för att göra som jag, blogga för en hel vecka i taget som är sjukt jobbig och tar sin tid! Men hur som helst så har vi varit i Borlänge på fotbollscup och Sverige har levererat VACKERT väder i nästan en vecka! Nu HOPPAS vi att det inte dröjer innan värmen och solen kommer tillbaka för annars blir det en enkel till Marbella kan jag lova ;)





Redo för en tripp till Borlänge...




Match direkt när vi kom fram och då var det kallt och blåsigt...














Middag med Marie, Peter, Örjan, Monica och Micke...




Bookmaker Toast valde jag...




Lyckades trycka i mig denna GIGANTISKA efterrätt! Och jag som sitter och funderar på vart mina 3 extra kilon kommit ifrån! Hahaha!!!




Bowling...









Lördag och klarblå himmel...




Vinst för brudarna...




Fina fotbollsmorsor...









SEGER!




Blev en middag på en grekisk restaurang...




Tidig kväll då solen och värmen tog på krafterna...
























Söndag och lunch på IKEA mellan matcherna...




Molnen kom och rätt skönt när vi skulle se sista matchen...Tjejerna slutade på en fjärde plats av 14 lag...Bra jobbat!




Måndag och dax för träning runt sjön med ett gäng brudar...




Dessa två hade kört milen på elljusspåret...


Jag har startat träning för ALLA på måndagar kl 20.00 och förra veckan kom inte mindre än 20 stycken! HELT FANTASTISKT! Imorgon är det dags igen och hoppas på lika många! Som sagt det är en träning som passar ALLA då man jobbar i sitt eget tempo och jag finns där och peppar! Så tveka INTE utan kom och kör på för ju fler vi är desto roligare...Och SJÄLVKLART behöver man inte vara med på bilder!








































 Vill man så får man jobba själv på denna övning och då kör man mot en lyktstolpe...




























































Härligt gäng!




Tog en fika hos en vän efter träningen...




Tisdag och plantering hemma på gården...




En sjukt god lunch på Rosehills...




Lite gul/orange piggar upp...














TIME för Bodypump som INSTRUKTÖR!




Gillar rött gillar Nike <3




Jag och Maria ledde passet...




Onsdag och en dag i solen...









TRÄNINGSDAX!




Hittade en pingla i gymmet!




Mat efter träning!




Ryggpass! Försöker få in mer träning för den nu...





 Torsdag och premiär på Rosehills i 30 graders värme!































Vi var tvungen att sitta i skuggan ett tag...









Edwin kom glidandes i en Ferarri med sin morfar och jag säger bara! VILL HA!!!




 På g ner...














Fredag och jobb på simhallen...Gissa om att det var lugnt...




Var in i gymmet i värmen och körde lite rygg...Behöver jag säga att svetten rann...




God middag på Snabbt & Gott i gamla stan...




Sen direkt till City för ett sent gympass...




Lördag och jag och Misha drog ner på Järnvägs för att njuta av det vackra vädret...



















Smalare än Tord uppträdde...









Vi lämnade över stället till ungdomarna och drog hem innan klockan var tolv och landade nöjda i soffan...




Sovmorgon till kl 12.00 Ja inget är omöjlig lixom...




Brunch i Järvsö...




Nästan dog en sväng när denna landade i munnen...




Vila på golvet innan ett gympass...




Ryggen fick sitt...




Körde med 2 stycken 10 kg plattor...




Chins med lite hjälp av ett gummiband...














Bra övning för ländryggen...Använd en 1 kg platta...



Ikväll införde jag Cardio i mitt liv igen! Nu är det dags att bli vän med den!




De var dessa två bruttor som fick mig att ta mig till gymmet och hoppa upp på löpbandet...Så ovant då jag sällan håller till i den delen av lokalen...Men nu är det ändring på det!









Nä nu är klockan snart morgon så dax att hoppa i säng! Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar