tisdag 21 juli 2015

IT'S OKAY TO LIVE A LIFE OTHERS DON'T UNDERSTAND...





Tanken var att blogga lite kortare inlägg och oftare men vad hände med den? Har iaf hunnit med en massa träning, jobb och annat skoj den senaste veckan och här kommer bilder i MASSOR!





Förra måndagens gäng!




En helt vanlig tisdag på simhallen!









Ett pass på gymmet innan Bodypumpen...




Ledde sommarpasset helt själv och det gick kanon!




Hunnit testa Vulkanpizzan på Pizza Stugan i Järvsö!




Vann även en vedugnsbakad pizza!




Fredag och sista arbetsdagen för denna månad...




Marknad utanför Simhallen GILLAS! Blev en Langolunch!




Fick besök av Olle och Inga <3 <3



Drog iväg på ett kallt Valla Open...




Plockade ut min vinst!





























Lill-Babs var på plats och respekt för den damen säger jag!





Kom hem genomfrusen och låg med täckvästen på i minst en timme! Juli?????





Lea kom hem från Åre och visste precis vad mamman ville ha <3





GYM! Ny tröja från Sportamore...





Ett pass axlar...





























Efter veckor utan Nutella så är jag igång igen!





Ryggpass i Julias snygga linne som man tjuvade...




Börjar sakta komma resultat...









Tillsammans är vi starka <3 <3

















Lördag och likör!














Söndag och date med Lillan i gymmet...




Chris hakade på och körde en WOD med oss...









Fortsatte med lite axlar när jag ändå var på plats...




En ny övning jag inte kört och hade lite svårt att få kontakt...



















Dropset 3x10 gånger 3 Hade 5 kg 4 kg 3 kg...




Planering av måndagens pass...


Nästan 30 pers slöt upp och det är ju helt FANTASTISKT! Trots att då 15 av dom som var där förra veckan inte var på plats...Vi körde stationsträning och som deltagarna slet på! Jag skrek mig hes i vanlig ordning och peppade så dom tog i till 110% Nu drar jag till Spanien nästa måndag men ser redan fram emot att få komma hem och köra på med dessa härlig människor! TACK för att ni ger mig energi och glädje!




Pause efter första rundan...



















Körde fram bilen och poppade som tusan!





























Team C&L...



Lite mer bilder som jag printat från filmen








































































Vissa var mer endofrinfylld efter passet än andra och ÄNTLIGEN fick jag träffa henne! Broilern!




Nöjd åkte jag hem! ÄLSKAR måndagar!



Nu dags att ladda för ett pass Bodypump med Maria så ni som känner för en genomkörare kommer till Gärdåsen klockan 19.00!


Ha en trevlig tisdag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar