tisdag 3 november 2015

Be thankful for all the difficult people in your life, and learn from them. They have show you exactly who you do not want to be...


 



Fick en fin text postad till mig på Facebook av en underbar människa förra veckan med orden... Du har ett stort hjärta Carina och tack att jag får vara en del av det <3 Blir rörd och just för att jag vet att det finns människor där ute som pratar om mig, människor som inte ens känner mig, människor med förutfattade meningar och jag undrar ibland varför? Hur orkar dom? Jag skulle kunna ta det om jag vore en ond och elak människa men jag vet själv att jag är en nästan för snäll person som vill alla väl och ibland är jag på gränsen till lite barnslig och mesig ;) Jag är ingen snofsa på något vis utan ser mig själv som en ödmjuk människa...Vi lyfte ämnet i Stockholm och mina vänner sa ett det beror på att jag syns och hörs men HALLÅ!!!! Måste man prata illa om människor bara därför? Det undgår mitt förstånd! Träffat många nya människor genom träningen som ärligt kommit fram och sagt, vilken härlig människa du är Carina, det trodde man inte! Man blir både glad och ledsen på samma gång, som en knytnäve i magen men samtidigt som en kram...Varför kan man inte bara få vara sig själv utan att någon ska vara ond och sarkastisk? Nä vet ni vad? Om människor skulle börja glädjas åt varandra så skulle livet bli så mycket underbarare...Tack finaste Anna-Lena för att du fick min dag att börja med ett leende och världen borde bestå av fler som dig <3

Texten: Be aldrig om ursäkt för att du är öppen med dina känslor...Det betyder att DU har ett stort    
             hjärta och inte är rädd för att låta andra se det...Att visa känslor är ett tecken på styrka <3




Hunnit med en tur till Hudik och kollat "rattarna" och inte det enklaste när man har "blåst" upp dom ;)




 Blev en date med underbara Jeanette när hon var i Gävle <3




 Soffan är bästa platsen för att ladda inför träning...




 Tisdagspump men dessa sköna bönor...




 Lite extra tillskott för mina diskar har inhandlats...




 En tur till Hudik för att hämta hem vår efterlängtade säng...




 Köpte två nya kuddar till Milos soffa...














 Ett doftljus fick följa med hem...










ÄNTLIGEN på plats! Men en renovering av sovrummet är på g...Lite ommålning och tapetsering...






 Fick älgkött av mamma så det blev en stek...
























 Efter så god mat så vart det fart i gymmet innan ett pass BP...




 Edwin introducerades i pumpvärlden ;)




 Måste visa våra nya gardiner som min händiga sambo satte upp...




 Efter pumpen smakade detta hur gott som helst...









 Uppladdning inför gymmet och en given "soffaselfie"...




 Axlar på schemat...




31/10 1973



Jag har ingen ångest över att bli äldre utan ser det som ett privilegie som många inte ens får uppleva...Se åldern som en gåva och du vill alltid känna tacksamhet på din födelsedag...Precis som när jag var fem så vill jag ha massor av paket och tårtor av alla slag på MIN dag...





 Fick fina blommor av min vän Anna <3 Och en burk Nutella levererades också ;)




 Lea fixade helt själv en tårta från grunden med hembakt botten...









 Uppvaktad på sängen...









 Fixade tårtor inför kvällen...














 Så där går det när man har bråttom till gymmet...









 Söta Emma...









 Första gympasset som  fyrtiotvååring och än är det tryck i "missilerna"...




 Lite piff innan gästerna kom...














 Topp från HM...









 Tintin och Alfons vet vad en gammal dam vill ha! Bridgeblandning ;)












































 Fina vänner <3














 Blev ett besök på Kicks...




 Söndag och gym innan spinningen...











I LOVE SPINNING!





 Misha hakade på <3




 Vad gör Carro? Hahaha!!!




 En puss bara för att han trampade på så bra...




 Kom hem till tända ljus...




 och mat på bordet...




 Blev en bastu för Misha men ett bad för mig...




 Morgonprommis på Kolsvedja på morgonen...




 Min nya polo som jag fick i present av Julia <3



Drog iväg ner på köpingen för att inhandla något för presentkortet från Kardemumma som jag fick av min vän...Alltså den butiken!!! Man dreglar bara man sätter foten innanför dörrarna...Dagen till ära så hade dom gjort jul och man kunde gå varv efter varv och bara titta på allt det fina...Och kom ihåg att du även kan handla via deras webshop www.kardemumma.net





















 PB Home...











































































 Ljushållare från Bruka följde med hem...




 Och en kudde från tinekhome...














 Nya byxor från Reebok...









 Givetvis for dom på direkt och invigdes på kvällens gympass...




Fick en flaska i present och ett tryck och korken far upp...praktiskt...



En tacksam fyrtiotvååring är jag över att ha så fina människor i mitt liv och nu är klockan snart 03.00 och tackar gudarna för att jag får sovmorgon...


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar