tisdag 10 november 2015







Ännu en fartfylld vecka har gått och som alltid så har det blivit en hel del träning men även en massa jobb...Vi har firat pappan på avstånd då fars dag har ägt rum och fått haft en liten prins hos oss som kallar vårt hem för ett slott! Han är för söt den där Alfons...Naprapaten har lagt sina magiska händer på mig och jag har fått avnjutit godsaker på Lill-Babs café...Slitit som ett djur på en simhall en hel helg och fått för lite sömn men hunnit sova ikapp det då jag fick en lång sovmorgon idag...Ja ungefär så :)




Mina mjukisar från Reebok kom i söndags right from Stockholm och jag i princip lever med dom på mina spiror...




Onsdag och jobb på skolan...





Stenhamreskolan...




Liten fikarast på salongen hos Sandra hann jag med mellan lektionerna...




Torsdag och startade morgonen med Milo uppe på berget...Den utsikten är helt underbar...




Frisk luft gör en trött...





Naprapatbesök i Järvsö...









Tomas Fransson...





En favoritställe helt klart...





































































Alltså den måste ni testa! Brownie med ett täcke av fudgekola...Jag dog och återuppstod...










Min ÄLSKADE sambo köpte ett PK till mig hos Tomas så nu har jag bokat in tider...




Ny sportbh från HM 98.-




Rehabövningar för att stärka ländryggen...









Fredag och jag skippade vikarielooken...Hoppade i mina jeans och en highschoolinspirerad t-shirt och smälte busigt in bland eleverna i en rufsig morgonfrilla...




Köpt reflexväst och Milo <3




En riktig sportmorsa var jag i fredags...Körde Lea till Plusträningen och hakade på Alfons på innebandyn...









2012...Då var det kort!




I lördags var jag så sopslut efter jobbet så jag orkade inte ens ta av mig arbetskläderna men en selfie orkade man så  klart! Mohahaha!!!









Rehab efter jobbet på ACTICgym...




Kvällens första pass vart axlar på gymmet...




Pass ett done!




Pass två var Bodypump...









Lite snabbt i magen efter passet...




Idag vart det sovmorgon och efter en jobbhelg så unnade jag mig lite nagelfix...




Älskar när det är enkelt och naturligt...









Frågar Lea på affären om vi har lasagneplattor och hon säger ja! Jag säger tänk om det inte finns! Kommer hem och vi har nu totalt fyra förpackningar...Borde börja skriva nota...















Gymkväll...Mina favoriter från Skins...









Körde Barbara för att få upp lite puls...5 varv...20 pullups 30 pushups 40 situps 50 airsquats och 1,5 min vila efter varje runda...




Träna äta!



Vet ni vad! Jag följer numera TVÅ poddar! Min senaste är Bubbel och Mjölksyra som ni bara MÅSTE lyssna på! Så in på Podcaster och LADDA upp den! Avsnitt ett ligger ute och på onsdag spelas nummer två in och jag väntar med spänning och man kan inte låta bli att älska deras dialekt...

Det är min Instavän Susanne och hennes PT Madeleine Rydbäck som sitter vid mikrofonerna och bjuder på precis ALLT inom träning...Två förebilder som besitter grymma kunskaper och bjuder på både det ena och det andra ur livet...Jag är så glad att vi en dag fann varandra och hoppas att vi snart ska få chansen att träffas och få göra det vi älskar tillsammans, TRÄNA! Följ även dessa brudar på Instagram och ni får inspireras och bli motiverad till tusen! (Fitnesscoachen & Workoutsuss)










Susanne...




Madeleine...PT Kostrådgivare Coach Kost och träningsexpert på Spring Magasin Utbildare Eventarrangör och nominerad till årets PT 2014 och 2015...



Sist men inte minst! GRATTIS igen till dig vår innerligt älskade pappa! Du har gett mig det finaste livet kan ge och TACK för det...Våra tjejer är precis som du, det bästa jag har <3 <3 <3 <3








Nu väntar sängen och klockan ringer tidig för imorgon väntas jobb på skolan och inte mindre än FEM lektioner i svenska...



Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar