tisdag 20 oktober 2015

Att känna sig behövd är en skön känsla...


Förra veckan fick jag åter igen hoppa in som vikarie och jag börjar faktiskt att gilla tidiga mornar i uterummet med en kopp nybryggt kaffe...Att känna sig behövd får en att må bra helt enkelt...
Lite typiskt att dom kallade in en precis den veckan min sambo var hemma men samtidigt skönt att veta att han fanns där när man kom hem...







Mishas axel hoppade ur led under Worlcup vilket resulterade i att han fick vara kvar med oss en vecka men  samtidigt lite jobbigt när vi båda var/är skadade...Men envisa som vi är så bestämde vi oss ändå för att putsa fönstren i uterummet...Jag putsade och han skrapade och till slut skrattade vi åt oss själva då jag varje gång skulle böja mig ner för att blöta trasan och gav ifrån mig ett aj och Misha som for upp på stegen med ena armen dinglandes och skrapade för fulla muggar för solen låg på och jag deklarerade att om han inte var snabb nog så skulle det bli ränder...Men blanka och fina blev dom tillslut men vi hade ju kunnat hoppa det där med tanke på våra hälsotillstånd...




 Ett träningspass hann vi med och Misha fick ju hålla sig på cykeln och jag liggandes på golvet...




 En tur upp till Färila för massage hos Ludmila...









 Ledde Bodypumpen i torsdags med "flugvikter" men hade mycket krafter att peppa deltagarna istället och sen vart det bums hem och inta soffläge för att vila ryggen...




 Fredag och  vikarie i SO...




 Sen frukost...




 Extraknäckte som hårfrisörska...




 Fredagsgym med dessa sköna bönor...




 Körde på liggandes för att inte belasta diskarna...




 Fredagsflex...




 Kom hem till detta...




 Ett armband i silver från Syster P som min älskade köpt på Nordeens...Vi alla fick ett varsit med våra initialer...




Han har tre tjejer...Han älskar dom villkorslöst...Han ger som en kärleksgåva...Vi älskar honom också <3 <3 <3




 Bandypremiär ute på IP...









 Jobbhelg på simhallen och köpte mig lunch från Tacobaren på ICA...Så gott och genialt av butiken att införa detta på helgerna...




 Lite rast i skrubben bakom kassan för att vila ryggen...




 Söndagsspinningen resulterade i att deltagarna fick ta i för mig då jag enbart satt och trampade eftersom ryggen vägrade backar...Men gissa att dom fick slita...




 Idag mådde diskarna bättre och krampen har börjat släppa så jag städade och sen blev det vila resten av dagen...Golvet är som sagt favoritstället just nu...




 Fixade Tacopaj med apelsinsås...









 Ikväll blev det ÄNTLIGEN gym...




 Halvliggandes för att inte belasta rakt uppifrån...









Endorfinerna kom på besök och ett litet tryck infann sig och lyckan var total...Blev en hel serie med selfies bara därför och bara för att jag kan ;)









Ny design...Köpt den inte såklart!




Lea fixade kvällsfikat...




Fruktsallad med hackad Japp och vaniljglass...

















Nä nu är klockan 02.00 och dax att dra täcket över huvudet...Då vi idag sålt vår säng så är jag hänvisad till soffan i två veckor men det är helt ok för sängen är ändå alldeles för mjuk för min rygg...PLS MIO möbler, överraska med en tidigare leverans TACK!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar