onsdag 17 juni 2015

<3 Möhippa/Svensexa Lillan och Fredrik <3

I lördags var det dax att fira den blivande bruden...Det är en ära att få vara en del av hennes stundande bröllop och kan bara säga att den tjejen är fantastiskt rakt igenom och så tacksam att jag funnit henne som en vän...

En helt underbar dag som levererade sol, skratt, glädje och MASSOR med kärlek! Jag låter bilderna tala för sig själva men pekar in lite text här och där för annars får jag sitta här och skriva ihjäl mig ;) Men TACK alla för en helt underbar dag/kväll och nu ser jag fram emot att se Lillan bli fru Öhrn och mascaran blir givetvis vattenfast!



 Stunden efter the BIG suprice! Lillan var på G till Tyskland men Fredrik "kidnappades" redan på Statoil så hon for hem med Linda och där var vi hela gänget!



 Vi skickade iväg Lillan för en vandring med okänd destination...









 Samlade på Elljusspåret...




 Lillan i ögonbindel efter att blivit upplockad av Tove där hon efter vägen fått byta om till träningskläder... 




 BOOTCAMP! 




 Svårt med synen efter ögonbindeln...



  
 Ledaren Oskar...




 Lillan ledde uppvärmningen...





















Tyvärr inga bilder från då Oskar körde slut på oss (då paparazzi själv deltog) men vi jobbade två och två och körde allt från jägarställning rygg i rygg till att ålande armbåga oss fram på marken...



 Stretcha bland myrorna...








 Hemma i Helens trädgård...




 Kärlekssoffan...







Efter Bootcampen begav vi oss upp till Linda i Tallåsen för helt suveränt god lunch med massor av bubblor, bad, en tipsrunda och en danslektion av Anna...




 Ett collage med bilder av Lillan fanns att skåda...











































 Ögonbindel for av och en smoothie levererades...









 Men ÄNTLIGEN! Som hon trånat efter ett glas bubbel!




 Och det hade vi alla ;)














 Fantastiskt ställe hemma hos Robert och Linda...














 Efter tipsrundan så fick Lillan berätta en historia bakom varje svar och skrattsalvorna avlöste varandra...Rätt svar här var isbit...















































 Jo då, hon bjöd på bomben i alla vinklar!

























 Danslektion men Anna...




 Kan lova det gick hett till...Vilka moves!




 Lillan in ACTION!









 SEXY!



















 I väntan på Lillan...
























 Svensexan dök upp och Fredrik gav Lillan en egenkomponerad bukett <3




 Svensexans grabbs!




 <3 <3
































































 Värdinnan Helene...




  Lillan höll ett fint tal och gud så dessa två ÄLSKAR varandra! Det riktigt lyser om dom <3




 Collin underhöll oss under kvällen...Vilken kille!














 Den där tummen alltså!





























 Fredrik fick en underbart sexig uppvisning av dansen Lillan övat in under dagen...



















 Fullt ös!




 Själv tackade jag för mig innan midnatt då jag var tvungen att åka hem och packa resväskan...Med ett leende och varm i hela kroppen cyklade jag hem och åter igen TACK alla för en underbar dag/kväll...



 Ett stopp i Bollnäs på söndagen för att plocka upp Edwin som följde med oss till Spanien...




 Sussie fixade lunch...







 Middag på Arlanda...













Ett inlägg jag blev taggad i av en tjej jag aldrig träffat men ändå känns som att vi känner varandra...Håller med henne i inlägget och shit så skoj att hon har mig som en inspirationskälla! Jag kan bara säga detsamma! Vilken kvinna!



















 Första dagen vaknade vi till lite moln men sen dess har det varit molnfritt!




 Träning första kvällen...




 Igår startade jag dagen med ett axelpass...




 Underbar start på en solig dag!




 Yatzy vid poolen...


































Misha trodde inte jag fixade att dyka rakt över poolen men HELLO! Tvekade själv en stund men det erkände jag icke ;) Men som en fisk i vattnet så kirrade jag det!










 Mot Puerto och tack för att hatten finns då jag har en utväxt som heter duga!




 Min fina Julia <3




 Precis som Julias hjärta slår för denna kille så har han även kickat igång våra <3 Som vi gillar den killen!




































Nä nu är klockan snart 12.00 och dax att gå ut och placera sig i solstolen och plocka upp boken och bara njuta av stunden...


Ha en bra dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar