onsdag 20 maj 2015

För tolv år sedan försåg jag denna värld med ytterligare godhet...En tjej med ett hjärta av guld och varje dag med henne är en lycka...Att få äran att vara hennes mamma är det finaste som finns <3



Älskade Lea fyllde 12 år <3




Idag undrar nog alla om Carina är sjuk som inte lagt ut en endaste bild på Instagram och till saken hör att jag är sjuk...Tog mig upp till Färila för massage och sprutor och sen däckade jag...Ont i nacken, lederna, huvudet och i bröstet! Jag som aldrig haft en influensa i mitt 42 åriga liv åkte dit! Det är min käre sambo jag ska tacka den för...

Annars har det hänt lite här den senaste veckan...Jag gav upp mitt sockerstopp pga en morotskaka! Men jag har inte köpt något godis och fortsätter att hålla mig borta från socker så gott det går..Sen körde vi igång med Linas matkasse och lagade två middagar och sen ville barnen ha mammas mat ;) Jag personligen gillade maten och tyckte det var spännande...Allt blir helt enkelt inte som man tänkt sig alla gånger ;)

Har åter igen hamnat i en fas då jag är lite sur och bitter över saker jag inte kan utföra inom träningen...Min rygg tillåter mig ännu inte att göra saker som jag vill och man blir ledsen och frustrerad...Måste backa ett steg och få in det där att jag ska fokusera på det jag kan göra istället men det är svårt...Jag är så mycket starkare men ryggens små diskar skriker nej så fort jag försöker lyfta de tyngder som jag känner att jag fixar med armarna...Bara att lyssna på kroppen så det inte smäller till igen...Har tagit några sprutor intill diskarna (Misha köpte dom i Ryssland) och hoppas på att dom ger resultat...Har varit till Ludmila i omgångar för massage och kan bara säga att den kvinnan är otrolig och hon är utbildad på just ryggar...Hennes nypor är grymma och jag får exakt den massage jag behöver då jag gillar hårda tag ;)
























Favoriten utan tillsatt socker...




Träningsledig kväll...




Ny favorit och receptet finns på Instagram carinalundh73









Linas middag nr 1





























Matvete med citronskal och citronsaft...










Mynta, olja, vitlök,salt och peppar...




















Ben/rumpa på gymmet...

















































Kristi himmelsfärd och trodde ingen skulle träna kl 20.00...Ny topp från Zalando...




Men vi blev ett gäng!




Team C&L



















Alltså jag måste rätta till tekniken! Så sned!




Johanna ville också vara med på bloggen ;)




Torsdag och grillat innan Bodypumpen...








Fredag och laddade med gröt innan en date på gymmet med Team C&L...



Blev 5 rundor Barbara...




Fick låna Wera på fredagen och då vart det fika...




Godaste doftpåsen på Hemlängtan...




Hann mysa i soffan innan kvällsjobb på simhallen...




STORA munkar på simhallen ;) Eller är det Färilas korv månne?




Lördag kl 08.00 blev det ett pass mage på ACTIC innan det var dags för jobb...Övningarna finns på film på mitt instakonto...




Lite filter och magens rutor syns lite mera ;) LOVE filter!




No filter ;)





Lördagskväll och ett pass på City...




Söndag och Leas födelsedag...Marängsviss fick det bli..


































Lea hade kalas på lördagen så det blev lite släkt och vänner...









Lea och Wera<3



Efter söndagens spinning så fick deltagarna smaka på mina magövningar...









Söndagskväll och rehab på PACE... 




Lite "leka" när man var klar med rehabövningarna...














Kvällpass på City och det funkar riktigt fint med halvliggande axelpressar då bröstmusklerna får hjälpa till...Äntligen satt hantlarna på 12,5 kg men långt kvar till 17,5 kg...



Mina trådlösa lurar har kommit och jag är så nöjd! Köpta på Net on Net och märket är SOLrepublic...





Här finns numret till Ludmila om ni vill ha bra massage...300.- för en timme...






 Mina sprutor...









 Klickat hem från HM och får se om jag ska ha den rostfärgade på Lillans bröllop...




 Ny från HM...




 Har man inte denna så köp! Borstar lätt igenom blött hår utan trassel...Sandra Ekh säljer dom på salongen i gamla stan bredvid Snabbt och Gott...





Milo har fått regnjacka <3 Motvillig med på bild...




Nu ska jag sova och se till att bli frisk då jag ska jobba på simhallen torsdag-lördag och på söndag är det dags för kvartalsutbildning i Bodypump i Sundsvall så jag har inte tid med influensa!



Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar