söndag 10 maj 2015

För sjutton år sedan blev jag mamma för första gången...Hon var den enda som hört mitt hjärta från insidan och från den dagen hon kom så bär hon mitt hjärta för alltid <3 Julia <3




Tänker börja dagens inlägg med att skriva lite om vad jag tycker om Forever Livings C9...Ok, jag har alltid varit den som ratat måltidsersättningar men länge druckit proteindrinkar och då aldrig i syfte med att byta ut en måltid utan mer som ett komplement...Jag hör till skaran som tycker man ska äta och träna därefter och mat och träning går hand i hand...Utan mat kan du inte bygga upp en stark kropp och med för mycket mat och ingen träning så förstår ni själva vad som händer...

Visst kan jag kalla C9 för en diet och den varar i 9 dagar och SJÄLVKLART om du återgår till dina vanor och stoppar i dig massor så visar vågen ganska snabbt den vikt du hade innan programmet...Men tanken med C9 är att den är en cleaning på en fortsättning som löper i totalt 69 dagar och då pratar vi inte längre om en svältdiet på 2 veckor utan mer en lite långsiktigare viktnedgång där du kan tappa mellan 5-15 kg beroende på utgångsläget...Och sen att du under dessa första 9 dagar inser att du faktiskt kan klara dig på ett mycket lägre kaloriintag och kontrollera ditt sockerintag...

Det finns många där ute som kan behöva just en sådan här kickstart  tex se att magen blivit lite plattare och då automatiskt känna mersmak och vilja gå vidare och köra på med en hälsosammare livsstil och få lust till TRÄNING! Jag ser det här med ersättningsmåltid som något man kör under en kort period för automatiskt när du börjar träna mera så SKA du äta mat och ta proteindrinkar som just en komplement...

En tjej som kommit till insikt under dessa dagar med C9 är Carina...Hon har varit positiv varje dag fast än de två första dagarna är tuffa...Hon har fått mer lust till träning och så fort programmet var över så beställde hon genast ett till påse av Forevers Vaniljprotein...Hennes vardag har blivit sundare och hon har fått just den där kicken som jag tror kan hjälpa en hel del där ute...Hon tappade 5,6 kg 4,5 cm runt bysten, 4 cm runt armarna, 6 cm runt midjan, 7 cm runt höften, låren 2 cm och vaderna 3 cm och hon fortsätter idag neråt på vågen men äter mat och tränar på både hemma och i gymmet så en klapp på axeln till dig tjejen!



Man ser tydligt på magen, rumpan, armar och byst att hon gått ner i vikt...





Så vill ni veta mer om C9 så kontakta mig på 070-297 52 58 eller inkorga mig på Facebook och finns även ett tidigare inlägg här på bloggen där ni kan läsa mer om hela programmet FIT...Så varför inte ta en cleaning och städa kroppen och komma igång nu inför en härlig sommar med massor av träning i härlig utemiljö? Nio dagar kan räcka för en förändring ;)



 Sånt här gör en varm i hjärtat! TACK fina <3



När man har sockerstopp i 21 dagar så raggar man tag på nya möjligheter för att dämpa sötsuget och jag har hittat två som jag bara ÄLSKAR! Håll tillgodo ;)













































 Bountybollar med smak av snickers <3 Receptet hittar du på Instagramkontot carinalundh73...

















Lätt fryst kvarg med smak av Nötchoklad toppat med passionsfrukt, kokos och pumpakärnor...




 Någon älskar nya fåtöljen i hallen...





Video på lättaste frisyren finns på mitt Instagramkonto carinalundh73...





 Efter två dagars träningsförbud var jag tillbaka i gymmet med ett leende...




 Träffade på Carina som är en flitig besökare på gymmet nu för tiden ;)




 Cirkelpass på onsdagen och fotografen överraskade mig med en selfie så nu överraskar jag henne med att publicera den ;) Love you to!




Team C&L...





 Och hela härliga gänget med instruktören Mia...




 Blev lite pullups på ACTIC gym i torsdags när jag jobbat färdigt...Här ser man tydligt vart mitt ärr efter operationen sitter men filtret på bilden gör så att det ser värre ut än vad det är i verkligheten...




 Fredag och en tur med kärleken till Gävle för att köpa en klädhängare på IKEA...


Passade på att käka en lunch med min vän Jeanette...Så glad att jag fått chansen att lära känna denna underbara brutta...Vi har mycket gemensamt och tänker lika i mycket och hon är en sådan som får en att skratta...Nu ska hon flytta till Göteborg för att öppna upp ytterligare en salong och vet att hon om någon kommer lyckas för det har hon gjort med allt hittills i sitt liv...En driftig kvinna med en skönt kaxig men ödmjuk attityd, vill alla väl, en underbar mor, träningsmänniska med ett jäklar anamma och alla som har henne i sin närhet kan skatta sig lycklig <3 Nu ser jag fram emot att hälsa på henne i Göteborg i slutet av sommaren och får nog vänta mig en massa träning, bubbel, tok och galej CAN'T WAIT!!! Följ hennes konto på Instagram om du vill inspireras jeanettesvedberg.se




 Alltså den tjejen <3









 Middag med familjen på Lill-Babs Caffär....




 Pizzor på surdeg...GOTT! Fredagar 17-21...























































 När vi kom hem hade Julias vänner fixat en överraskningsfest...









 Sorry för den Bami ;)




 Bamis konstverk...




 Saras Cheesecake...





 Min morotskaka...




 Moas bakverk...










Edwin var givetvis på plats...




 Blev ett inköp på Stadium när vi var i Gävle...Ja en adidas ;) Sorry NIKE!









 Skönt pass i gymmet på lördagen...




 Älskar känslan efter ett tungt pass då man har ett skönt tryck....




 Sara kom över på lite bubbel...




 Söndag och mer firande...




Wera som Julia är gudmor till kom och kalasade med oss...









Kvällen avrundades med ett pass spinning och sen ett pass Bodypump...



Helgerna bara rinner iväg och nu en ny vecka att se fram emot...Nu väntar sängen och som jag behöver den efter två timmars träning!


Godnatt <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. kollade just din instagram och tycker du passar sjukt bra i mjukisbyxor :). så jag undrade om du skulle kunna ladda upp nå bilder här på bloggen eller flere på insta när du har det? Gärna gråa då ;D

    SvaraRadera
  2. Inget jag planerar utan tränar jag i grå byxor o fotar til bloggen så är det det som kommer upp helt enkelt

    SvaraRadera