måndag 9 maj 2016

Det var som att dra ned en rullgardin...










Mina första nio dagar här i Marbella var helt fantastiska! Sol och värme precis som det ska vara när man är utomlands...Men på onsdagen när familjen kom var det som att dra ned en rullgardin...Solen har vi sett max två timmar sedan dess och nu har det dessutom regnat tre dagar i sträck...Jag tycker mest synd om familjen som inte ens fått komma ner på stranden...Men dom ska snart hit igen och då blir det säkerligen sol...Det mest retsamma är att när vi drar hem på torsdag så vänder vädret här och vi tar med oss regnet hem till Sverige! Har sett att det varit värmebölja hemma och lite synd att man missat det vackra vädret men vad tusan, jag har det bra ändå! Vi fyller våra dagar med att träna, shoppa och umgås så det går inte någon nöd på oss...





Saknar dessa dagar...































Har faktiskt inte bränt mig och inte flagnat då jag smörjt mig med denna...





Vägen hem från stranden...Jag kan inte se mig mätt på alla dessa underbar hus och all blomster... 






Citronträden är så vackra...




Sitta på balkongen i sol med en härlig pudding gör frk Lundh helt salig...






Vila i svalt rum på eftermiddagarna...






Härliga sovmornar...




Molnigt och jag packade ryggan för ett pass på stranden...




Ett av alla hus som jag inte kan slita blicken ifrån...















Så fort jag kom ner på stranden så öppnade sig himlen...



















































































Stranddag...










Inre ett moln så långt ögat kunde nå...




























Bussen till gymmet...















Bra övning för baksida axlar...Först rakt ut 3x12 Lite längre upp 3x12 och avsluta med armarna som ett V och kör 3x12...Bränner rejält! Kör tre set...












































Sista dagen med sol var fantastisk med ca 30 graders värme...




Gym...





FLEX!






Protein från The Protein Family...




En halvtimme sol på morgonen innan familjen kom...




Middag på M Wok...
























Älskar att äta frukost här...Bröd är nu åter inför i mitt liv efter en månads uppehåll...




Mysiga kvällar med tända ljus...




Är det dåligt väder så shoppas det kläder ;)
























Det sägs att solen tar fast den är i moln...




Lea hade varit ute och sprungit...





Middag på balkongen...Grillat såklart...




Mer gym...Vilket träningsläger detta blev lixom...




Solen har gjort några tappra försök men molnen har vunnit...




En tur till Malaga har vi hunnit med och vet ni vad? Carina handlade INGET på Nike Store!




Hittade klänning till sommarens bröllop på HM i Puerto Banus...





Lite mat på Hard Rock Café...











Tog en kaffe i hamnen innan vi åkte hem...















Men så fick vi ÄNTLIGEN två timmar sol...




Men det mulnade på så jag gräddade bullar...




Man kan verkligen bli förälskad i vissa saker...Kolla linnet! <3




Redo för en tur till Marbella för ännu en middag på M Wok...























Sitter här med tända ljus och regnet smattrar utanför...Dax att krypa i säng och imorgon är det Julias 18 årsdag och den ska firas från morgon till kväll!


Godnatt från Marbella


<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar