söndag 10 april 2016

En månad sedan jag bloggade sist! HELLO!



Nya från XXLsport 399:-


Men nu vart det en hel månads uppehåll! Alltså vart tar tiden vägen? Haft en del jobb och då hinner man inte riktigt med och måste prioritera den fria tiden men nu kommet det ett inlägg men har knappt tid att skriva så håll tillgodo med en bildbombning..


Vill bara skryta lite först! Jag körde ett uppehåll med godis, bullar, kakor, glass och bakelser i en månad och det har resulterat i att jag ofrivilligt tappa 3 kilo och är idag inte sockerberoende! Jag kan nog lätt falla dit igen men ska se till att fortsätta precis som nu, en godisdag/fikadag i veckan...Märker nu när jag väl får äta att jag knappt vill ha något! (Ja där tog jag nog i en smula)  Men helt ärligt så finns inte samma begär av att mocka i sig till man nästa spyr över godisskålen och jag är så sjukt stolt över att jag fixat det! Nu har jag infört en månad utan smörgåsar! Där har vi en bov till som gärna vill ersätta måltider...Det funkar inte att bygga muskler på bröd utan man behöver MAT! Så jag får endast äta finskt bröd, ni vet det där som känns som att tugga på en skosula! Skrattade åt Julia en morgon då hon suckade över att det tog sådan lång tid att käka frulle för man måste tugga det brödet många vändor innan det glider ner...Så isf en 5 minuters frukost så slutade den på 15 minuter!




Känslan när man kört på i gymmet! Pumpen i armarna!




Godaste flingorna...



Härliga dagar på berget...





Fröken som lätt blir rastlös...




Besökt nyöppnade Korvfabriken...


















Fina Annica som är en av ägarna...




Påskmat har man hunnit fått i sig...







Uppvärmning med denna WOD...














Avslutade med denna...




Alltså jag är så sjukt svag i ben och rumpa...Den WODen sved rejääääält!






















Laddad för träning...












En tripp till Hudik med Lea...




Handlade lite nytt...






















Söndagsträning innan jobb...

















Styrka efter spinning och jag hakade på...




Tänk att hon kan än! Men jisus vad yr jag blev!
























En prommis med Sara...





Måndagens cirkelpass avslutades med svidande magövningar...




















Vispad grädde med frukt och frön...





















Sovmorgon är jag fasen BÄST på!




Laddad för gym!




Det händer att jag ibland använder maskinerna ;)









Resa bokad till Spanien! Helt själv i nästan två veckor!




Boodypump på G! Love snapfilter! Vart tog rynkorna vägen? ;)









Och så kom dom! Par nummer 2 XXL sport 399:-




Premiärgrillat...





 Köp ett gummiband och träna rumpan! Bränner som tusan! Video på Instagram! Carinalundh73





 En favorit och recept finns i tidigare inlägg...






 Vårfräscht med lite rosa...




 GYMtime!









 Vikariejobb på Stenhamre...





Bodypump som deltagare...












 Lite den känslan varje gång man är klar...




 Keso med frukt...




 Mer vikariejobb och mer selfies...




 Nails! Nyfixade...




 Någon har fyllt 2 år <3




 Körde låtar ur release 97...




 Fredag och vikarie på trägymnasiet...




 Laddad för monsterpass...




 Fotbollsfredag...




 Plockade fram och dammade av löpskorna...




 10 st backintervaller...
























Lördag är numera helig för det är just då jag får inta veckans fika! Hittar man inte det man vill ha en lördagskväll så fixar man tårtan själv!



Nä nu strålar solen utanför och jag ska ut för att fånga den innan det är dags för ett pass spinning!

Ha en fin söndag!

<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar