måndag 8 februari 2016

Tacksam för att ha fått chansen...


Som ni märkt på mitt Instagramflöde så har det jobbats en hel del den sista veckan...Tror jag skrapade
 ihop runt 70 timmar så jag har varit rätt trött och sömnen har varit si och så som nu resulterat i att jag blivit sjuk...Men igår sopade jag i mig en halv liter sprängticka och hoppas att jag imorgon är fit for fight igen...

Hur som helst så har jag inte fått någon anställning utan gått ett intro och väntar på att få grönt ljus och först då kan det hända att jag får hoppa in och jobba om någon ur personalen blir sjuk eller vill vara ledig...Sen får man hoppas på vik under semestrarna i sommar...Hur som helst så trivdes jag till 100% under mina introdagar och blev väl omhändertagen av personalen och så underbart bemött av killarna...Har faktiskt saknat dom idag och nu bara hoppas jag att vi ses snart igen...

 



Påfyllning...





<3




Träning på g...









Fredagsjobb på simhallen...





Har man gym på jobbet så tillbringas lunchen givetvis där...



















Fredagsmys...




Lördag och gym innan jobb i Färila...




Fullt ös med Hälsokick när jag kom...50 personer kom för att träna och käka frukost...





























Även jag fick äta...




Ella och Nicklas badade...




Söndag och spinning...Härligt gäng slet så svetten lackade...




Laddade om för BP...









Två pass och en pizza...




Sen vart det soffan...




Lade mig med fjärilar i magen inför min första introdag på Credo...




Trött tjej...Mycket att ta in och lära...




Morgonprommis i skogen för att ladda inför dag två på Credo...




Finaste armbanden på som en gullig följare gjorde och skickade till mig <3




Efter två dagar med vila från gymmet så var frk Lundh taggad...





Är rätt nöjd med min viktuppgång men svårt att ta mig till målet på 70 kg...Att det ska vara så svårt...Jag har äntligen fått lite former och kurvor...




Nattmackor...Ja jag var verkligen snål på osten men dock inte smöret...Dripp dropp kan jag lova och smör som rann efter fingrarna ;)




Godmorgon...




GYM...




4,5 kg till 70 kilo...Fixar jag det på två veckor?





Dropset...



















Börjat försiktigt med viktade dips...









En vill bli mindre och en vill bli större...En kör kondition och en kör styrka...Tänk vad målen i livet är olika men gemensamt strävar vi mot ett hälsosammare liv och träningsglädjen får vi på köpet...




Vi lyxade till det på en torsdag...Bästa hjälpen i köket...
























Bodypump...




Ostkaka och grädde toppat med sylt...Jo jag tackar!




Min underbara vän på Insta Workoutsuss var väldigt snabb att rapportera att det var rea på rean så jag klickade och TJÄNADE massor med pengar! 




Lite min känsla just nu! Så tacksam för att jag får chansen....






TIME TO HIT THE GYM!



Efter ett grym gympass så får man leka lite...




Nya toppen från Nike...




Sötaste och raraste Hamid gav mig denna underbara aktivitetsklocka...Gratis är bra ;) TACK!




Mördade magen på slutet av passet och nu ska det läggas lite krut på den då jag sällan kör enskilda pass utan får min magträning genom lyft av fria vikter...Så nu är det dax! Sen i maj får vi se vad som finns där under...





Söndag och spinning...Kände av i bröstet och skulle ta det lugnt men gjorde jag det?





Nope!





Några stannade kvar och körde styrka...








 Inte så kaxig idag...Rivigt i bröstet och lite hosta men hoppas det lägger sig under natten då jag överkonsumerat sprängticka! Och är det någon vänlig själ där ute som sitter med en massa av den fantastiska naturmedicinen så vill jag gärna ha en "knöl" så jag kan koka mera...Givetvis betalar jag!




 Nya naglar fixade idag....




 Julia och jag tog en fika i Järvsö...Sådan mor sådan dotter....Allt splittades på mitten för man ville ju ha av allt! Hahaha!!!




Nu soffan en stund innan det är dags att sova och ber en stilla bön att jag är kry imorgon...



Godnatt <3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar