måndag 24 augusti 2015

I can't tell if it's killing me or it's make me stronger...


Japp då har terminen dragit igång och den första veckan är avverkad och vi går nu in på den andra och kan säga att det är MYCKET ovant för kroppen  att köra dessa grupp-pass när man lullat runt i gymmet hela sommaren...Men jobbigast är nog ändå spinningen! Alltså den gör så att jag i princip dör och återuppstår...Min kondition är inte på topp men några pass till i benen så kommer den!
Saknar gymmet då mycket tid går till att leda med de andra deltagarna men snart har jag endast mina två pass (spinning söndagar och Bodypump tisdagar) och då är jag tillbaka där jag trivs som fisken i vattnet...

Blev även uppringd från Stenhamreskolan och dom vill att jag ska vikariera i engelska och svenska för åk 8 och 9...Ska sanningen fram så får jag lite fjärilar i magen men det ska bli fantastiskt skoj och har redan idag morsat på några av eleverna som jag ska ha under två veckor...Så f.o.m onsdag så vill jag att ni kallar mig FRÖKEN Lundh ;)




Materiell kärlek! Tights NIKE från Zalando...




Invigde dom direkt på cirkelpasset förra måndagen...Körde sida vid sida med pinglan Sofia...Hon hade nog räknat ut under passets gång att hon skulle bli tvungen att ställa upp på en bild ;)




Laddad för att testköra spinningpasset...JUST DO IT!





Lite lätt svettig då jag maskade en aning...










Vilka dagar vi har haft! Högsommarvärme...





Fröken rastlös...Men diskarna tillät mig inte att hoppa länge...




Drog på Nore för att bada/sola och givetvis avverka några fräcka flickisar på stranden...Hon kan hon!





Tme to PUMP!





Hela gänget ledde passet...




Tyckte vi var lite för seriösa på bilden ovan...Gör om gör rätt!




Onsdag innebär kvällsjobb på simhallen och har lagt in simpass direkt efter jag slutat...




Nytt utegym har växt fram nere vid kyrksjön och jag har hunnit varit dit två gånger och tycker det är fantastisk att vara där...Inte så många redskap men med en massa fantasi så går det att gör oändligt mycket...Hösten kommer att tillbringas där de dagar sol levereras...














Gissa hur yr tant blev där...Men med lite övning så kommer jag kunna utföra en hel del saker...




Monkey in the bar...




Dips...









Den är grymt bra och ger magen ett kokstryk...




Rodd...




Torsdagspump...




Lillan var på plats...




Vidare till källaren för att lära vår nya spinninginstruktör Carro passet...




Fredag och åter igen på plats nere vid sjön...Tog med lite egna grejor...




Pullups...








Sen svek jag den heta solen och valde soffan...




Lördag och morgonkaffe innan ett pass på gymmet...



100% taggad tjej som SAKNAT gymmet...




Lördagsflex...Och med en hantel i näven så ser ju bulan lite större ut ;)




Kärleken/pappan kom hem från Moskva under helgen...





Spontan bubbling med en flaska bubbel hos Sandra...Bra med grannar som henne ;)























Laddad för 40 längder innan jobb...





Lördag morgon och jobb på simhallen....Sandra och barnen gjorde mig sällskap att simma...





Sandra bjöd på frukost...




Ingen slitsam arbetsdag på simhallen men en sliten tjej laddade för premiärpasset...





Carro var givetvis på plats för att nöta passet och svettas...





När ett Dry-Fit linne ser ut så här efter 45 minuter på cykeln så kan jag lova att man gett allt man har...




Mina tights var ljusgråa upptill...




Team C & L...Återförenade <3





Sen direkt vidare till Bodypumpen kl 19.30...Ni kanske förstår att jag känner mig en aning sliten...




Min fina Julia var också med på passet...




Klänningen for på idag när jag skulle besöka skolan...




Kortare än så här blev inte håret ;) Men kanske kort snart...





Efter besöket på skolan så kom en massa tankar och vad passade inte bättre än att dra på gymmet...Där är platsen jag löser alla funderingar på...




Ett skönt axelpass fick mig på banan igen...



Tanken var att jag ikväll skulle gå på Cirkelpasset men kroppen skrek nej och jag fick vänligt lyda den...Kan känna att mina diskar skickar ut små varningssignaler då jag kör på för mycket och nu har jag några muskler som drar i ryggslutet så bara att vila tills imorgon då jag leder Bodypump...





Träna och äta såklart! Och här är ett recept på godaste kotletterna...


5-8 kotletter
4-5 dl grädde fet
4-5 dl creme fraiche fet
1 dl soya
1 msk sambal olek
1 nypa salt
1 nypa socker

Lägg kotletterna i en ugnsfast form och vispa ihop alla ingredienser och slå över...In i ugnen på 175 grader i 1 tim 45 min...Efter en timme i ugnen, lägg på folie...Servera med potatis (pressad el kokt) sallad och jag tar gärna lite gele' till...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar